Pinobuketten: har också funderat om man överhuvudtaget ska ha festhäften.. skulle ju vara kul att ha beskrivningar,.. MEN, de tär ju typ bara de närmaste, så jag förmodar de känner varandra :P men de e klart, vissa kompisar har ju aldrig träffat min familj eller så. men det känns lite överflödigt ändå. Det där med rolig fakta från föräldrarna lät kul! hoppas själv dock att våra föräldrar gör lite som det gjordes på min systers bröllop, då berättade mamma lite om hur syrran var som liten och under uppväxten, och Hennes svärfar berätta om samma sak om sin son då. var kul!
Sofia2015: meeeeensåförbaskat! :(( hoppas ni hittar något annat!
själv bestämde jag mig igår för att satsa på klänningen jag fann och blev kär i.
Den är ju som rätt så perfekt :P slät kjol - chiffong, dekoration på precis de rätta ställena - byst och höft, slimmande.. släp.. billig, typ sådär 970kr eller nåt..
ska fara till en tygaffär här jag bor och få måtten tagna av "tygkvinnan", så de blir rätt. ringde henne rätt så nyligt och fråga om de gå bra^^ Tärnan ska också följa med.
lite ångest har jag, men det har jag om de mesta. liksom - tänk om jag ångrar mig igen! tänk om det blir fel, tänk om tänk om tänk om..
sen ett annat liiitet bekymmer jag har - bland måttlistan fins frågan om höjd på skorna.. jag har ju mina högklackade träskor jag tänkte ha.. men dom tänker jag ju inte ha nå länge, och ärligt talat - vette ju fan om ja ska ha dom, dom är lite för stor. om än så syns de ju inte.. kan ju likagärna gå i stövlen.. haha!
men oavsett så syr de ju förmodligen klänningen efter hur höga skorna är.. =S... så DET kommer bli ett huvudbry! tips?