Nightrod skrev 2015-01-14 11:24:44 följande:
Haha jo, jag har funderat på det. Men just nu funderar jag å andra sidan på cirka alla alternativ, tom på att sy själv.
Plättis skrev 2015-01-14 11:50:47 följande:
Jo, det har jag. Typ. Inte just bröllopsklänningar, men det är ju inte heller det jag är ute efter, utan mer en fin, vit, cocktailklänning, typ. Men provandet gav mest att det finns fler varianter som känns bra än vad jag hade trott, så att bestämma mig blev svårare :P
Haha, det är väl bra ändå att vara säker, även om det är på flera olika? Hellre det än att vara helt lost? ;)
Kul, hoppas hon tackar ja då! :)
Sofia2015 skrev 2015-01-14 11:36:26 följande:
Jag hoppas! Väntar nu med stor spänning på prisförslag från Kina. Hoppas att det är något rimligt, isf tar jag nog kanske och chansar!
Haha, känner igen det där. Det är som att alternativen är för många, någon borde bara hålla upp två klänningar och "här, ta den ena" så var det klart sen.
Det var ju sött av honom! Men visst är det knäppt att en egentligen så oviktig grej blir så himla stort? Jag låg och grät av hopplöshet igår, sambon fattade ingenting (men lät mig äta choklad till middag, så han var rätt bra ändå.)