crs skrev 2015-01-14 20:10:34 följande:
Haha, du har nog en poäng i det iofs. Känner igen det där med velandet, jag är precis likadan. Vill ju inte bara ha något som är bra, det måste vara det absolut bästa alternativet, och det är ju omöjligt att ta reda på vilket det är. Så vida man inte är gjord av pengar och kan köpa alla klänningar man ser då :P
Jag har också funderat på att köra tyllkjol + spetsklänning! Tycker det kan vara superfint! Är då och då nära att ramla i fällan där jag tror att tyllkjol funkar på mig, bara för att det är fint på andra.
Aw, men hellre omtanke än choklad! Typ. Ibland. :)
Jag är inte ute efter det bästa, den perfekta klänningen, eller något sådant. Bara något som överensstämmer med bilden jag har i huvudet
Och det tror jag banne mig är värre. Igår kväll satt jag och googlade klänningar i vansinne, hittade några fina (men de var ju inte rätt) och kom på mig själv med att tänka "varför kunde jag inte bara ha köpt en sån här, varit nöjd och sedan gift mig i den och varit strålande vacker?"
Problemet är the one that got away, klänningen jag aldrig kommer kunna sluta tänka på. Allt är plan B efter det. Jag önskar jag bara kunde släppa den och börja om från början, men det funkar ju inte så