Sofia2015 skrev 2015-01-15 15:17:38 följande:
Haha, ja det får man! Speciellt om man som du har en karl som kan ta över litegrann.
Åk och prova den!! Har du drömt om den i 1,5 år så MÅSTE du prova den! Du kan stanna till på bröllopsmässa/visning i Sundsvall på lördag om du vill ;)
Han har redan ganska mycket på sitt ansvar eftersom jag fått order av läkare att inte stressa (hahaha), och det som ligger i loppet just nu är inbjudningar. Det är redan hans uppdrag, så det enda jag behöver oroa mig för är klänningen.
Om det inte vore för att det tar åtta timmar att köra bil skulle jag ha gjort det, åka tåg har jag gjort medan jag pluggade och det är banne mig det värsta jag gett mig på. Det blir flyg numera
litenkaka skrev 2015-01-15 15:25:41 följande:
Plättis: du måste prova den! Du kommer ångra dig annars :) alltså du har letat i 1,5 år och så fort du visar den hittar jag en åt dig! I rätt storlek! Ödet!
Ni gör det inte lättare för mig!! Har kollat biljetter senaste halvtimmen istället för att jobba, men nu tror jag att jag måste skärpa mig. Ska prata med sambon när jag kommer hem ikväll, fram till dess får det vänta.
Så nu stänger jag ner BT och låter hjärnan vila. Att jag kommer bli gråhårig av bröllopsplaneringen är ingen nyhet, men det kan få vänta några timmar till