Allrakäraste skrev 2015-01-15 12:39:30 följande:
Åh vad kul, jag är också inne på blå skor - och ceriserosa läppar! Men än så länge har jag en väldigt diffus bild av hur jag ska se ut på "Dagen D" så det kan säkert komma att ändra sig några gånger längs vägen :) Kanske det slutar med att jag också bär nude-färgade skor? ;)
Vad roligt! Jag är nog tillbaka på blå skor igen, efter att pratar med sambon. Fick ett stort neeeej till nudeskor.
Men visst är blått och cerise fint! Jag tänkte ha superrosa naglar, tror jag. Om inte de också blir blå. Kanske rosa skor och blå naglar... :) Jag har inte heller en särskilt klar bild av hur jag vill se ut. Har nu helt fastnat för en klänning, men jag vet ännu inte om någon kan sy den åt mig för en rimlig peng. Kanske riskabelt med, mtp att den enda bilden jag har av den är i mitt huvud. :P
Emmasara skrev 2015-01-15 13:04:40 följande:
Hejsan
är ny här på bröllopstorget, ser att ni skriver väldigt mycket. Jag och min fästman har varit förlovade sedan lite mer än ett år tillbaka och vi har nu bestämt datum, den 5 september, vi här även bokat pastor, kyrka och festlokal.
Tänkte om det var okej att jag hängde på i den här tråden?
Hej, välkommen, och grattis till det kommande giftermålet!