Ja det stället vi ska vara på har bara tillstånd till kl 01.00 så vi får inte festa längre ;)
Det lutar nog åt en dj... Problemet är att restaurangen där vi ska ha festen har ingen festbelysning att tala om (annars hade ju spotify varit ett alternativ om man gömmer den för klåfingriga gäster ) och med dj fick man hela paketet ljus, ljud och dj som sköter musiken så det blir nog det... Annars hade ju liveband varit grymt men det finns inget riktigt bra ställe för ett band att stå och spela... Svååårt!! :P Dagens i-landsproblem...
Kul att klänningen passade!! :D
Jag hittade fläckar (troligtvis från när klänningen pressades) på min klänning när jag tagit hem den :O så den är tillbaka i butiken för att åtgärdas... Så ska den läggas upp ett par cm också så snaaart får jag hämta den igen :D
Allrakäraste skrev 2015-04-22 12:35:32 följande:
Vi kommer att ha en trio som spelar blandad jazz- och populärmusik efter middagen. När de spelat färdigt blir det mest troligt Spotify, med en redan färdig lista som får rulla på.
Oavsett om ni väljer DJ eller Spotify så blir det nog bra, bara ni inte kör radio (ja det har jag faktiskt varit med om....!)
Radio??? På riktigt!? Jag ser framför mig Ove Sundberg i Solsidan som körde gratisversionen av Spotify i ett avsnitt ;D haha