• amerika

Vad är det värsta du kan tänka dig.....

.... som kan hända på eller inför din bröllopsdag?

Och om du redan är gift: vad var det värsta du tänkte innan och vad blev det värsta som faktiskt inträffade? 

Nästan alla brudar som skriver efter bröllopet har sagt att det de tyckte var så viktigt innan, var plötsligt inte viktigt på själva dagen. Så kom igen nu, vad är era största och hemskaste mardrömmar och nojjor??!!

Jag tänker mig allt från äcklig tårta till fel färg på blommorna, från att mannen svimmade i kyrkan till att bruden spydde på dansgolvet.... Och allt däremellan! 

• Svar på tråden Vad är det värsta du kan tänka dig.....
  • kärlekensbrudpar

När min morfar inte kommit tio i två än och hämtat mig när jag var hos frissan började jag bli orolig, vigsel börjadeju två, men till slut kom han ;)

• Ello
    20140222 skrev 2013-08-09 23:54:32 följande:
    Att min fästman kommer för sent till bröllopet. Han är ALLTID sen! Jag tänker att vi inte åker tillsammans. Då han inte! skall se mig innan jag skrider in till honom.
    Min blivande är likadan. Jag har sagt att ceremonin börjar en halvtimma före den egentligen gör... Han är inte så mycket för att planera så den lilla lögnen får han leva med. :P

Hela hans familj är tidsoptimister utom denna värld så jag tänkte först dra på med en timma... men så tänkte jag att det här kanske är så pass viktigt att han är ute i tid för en gång skull... Haha.

Hoppas din också kommer i tid. :)
  • 20140222

amerika skrev 2013-08-10 10:12:04 följande: 20140222 skrev 2013-08-09 23:54:32 följande: Att min fästman kommer för sent till bröllopet. Han är ALLTID sen! Jag tänker att vi inte åker tillsammans. Då han inte! skall se mig innan jag skrider in till honom. Men han får väl ha en best man som puttar på honom.... Å andra sidan kan ju inte vigseln sätta igång om inte ni är där, så det löser sig nog! Ja, det har du rätt i! :).

• 20140222
    amerika skrev 2013-08-10 10:12:04 följande:
    Men han får väl ha en best man som puttar på honom.... Å andra sidan kan ju inte vigseln sätta igång om inte ni är där, så det löser sig nog! Flört
    Ja , det har du rätt i. Vi får nog tänka på en best man. Skrattande
  • 20140222
    Ello skrev 2013-08-10 13:05:45 följande:
    Min blivande är likadan. Jag har sagt att ceremonin börjar en halvtimma före den egentligen gör... Han är inte så mycket för att planera så den lilla lögnen får han leva med. :P

Hela hans familj är tidsoptimister utom denna värld så jag tänkte först dra på med en timma... men så tänkte jag att det här kanske är så pass viktigt att han är ute i tid för en gång skull... Haha.

Hoppas din också kommer i tid. :)
    Ja, män kan vara hopplösa Förvånad Ja, i alla fall min! Tungan ute Han har LOVAT att bättra sig. Får se hur det blir med det löftet, ha ha ,ha Skrattande Tack för tipset, skall göra likadant! Flört
  • filibustern

mina farhågor
    - att jag inte får sova tillräckligt många timmar och därmed kan bli grinig och otrevlig
    - att det blir skitdåligt väder (mest för fotograferingens skull)
    - att jag ska få en väldigt synlig fläck på klänningen av t.ex vin (tidigt under dagen/kvällen) eller när vi fotograferar oss, eller om det regnar eller kommer grönska (VE OCH FASA! det värsta!) på klänningen.
    -att jag ska vara så nervös att jag inte kan njuta av allt.
    - att min man säger "sådär" när jag frågar om han tycker jag är vacker. (han tycker jag är finare i byxor och t-shirt) det kan förstöra en hel kväll.....
    -att jag ska gråta för mycket!!!!!! och för tidigt :P
    - att det ska bli stelt under middagen.

• vårbrud2014

att de blir bråk mellan anhöriga eller allmänt sura miner som förstör stämningen....

Svar på tråden Vad är det värsta du kan tänka dig.....