filibustern skrev 2013-08-10 17:09:58 följande:
mina farhågor
- att jag inte får sova tillräckligt många timmar och därmed kan bli grinig och otrevlig
- att det blir skitdåligt väder (mest för fotograferingens skull)
- att jag ska få en väldigt synlig fläck på klänningen av t.ex vin (tidigt under dagen/kvällen) eller när vi fotograferar oss, eller om det regnar eller kommer grönska (VE OCH FASA! det värsta!) på klänningen.
-att jag ska vara så nervös att jag inte kan njuta av allt.
- att min man säger "sådär" när jag frågar om han tycker jag är vacker. (han tycker jag är finare i byxor och t-shirt) det kan förstöra en hel kväll.....
-att jag ska gråta för mycket!!!!!! och för tidigt :P
- att det ska bli stelt under middagen.
Vi har typ samma farhågor =P
- Jag är rädd för att vara jättetrött under dagen pga sömnbrist - jag blir då väldigt reserverad och trist.
- Sedan är jag rädd för att jag inte blir nöjd med sminket, och känner mig som en clown (eller en transvestit som jag gjorde efter provsminkningen)
- Så är jag rädd för att jag kommer vara så pass nervös att jag stänger av, och inte alls kan njuta av vigseln!
- Jag är också rädd för att min mamma inte kommer kunna sjunga i kyrkan - antingen för att hon är rörd eller för att hon helt enkelt inte tränat ordentligt på låten.
- Och så är jag rädd för att folk kommer ha tråkigt under middagen
- Och min sista rädsla (än så länge) är att ingen kommer att dansa efter vår första dans, så vi alla bara står där som fågelholkar.