16 augusti 2014 !
Någon mer som gifter sig 16 augusti 2014?
Vi har nu bokat datum då fotograf och festplats är bokad! Vi hålelr på att fixa med "spara datumet" notiser som vi ska skicka ut, jag sneglar på klänning ;)
Någon mer? Hur ligger ni till?
Någon mer som gifter sig 16 augusti 2014?
Vi har nu bokat datum då fotograf och festplats är bokad! Vi hålelr på att fixa med "spara datumet" notiser som vi ska skicka ut, jag sneglar på klänning ;)
Någon mer? Hur ligger ni till?
Kärleken: Vad tråkigt! Men en ide jag fick, vet inte iof om det går att andas bra i det heller, men såna där indragande typ spandex eller vad det heter? Skulle det funka tro? Har själv inte trstat, men vet ju att det finns! Känns ju tråkigt att behöva stressa om vikten nu precis innan bröllopet. Fast har ju läst om brudar dom får panik för att de har råkat gå ned i vikt pga stress och klänningen har blivit för stor! Men jag tror det kommer lösa sig för dig! Det är verkligen en jättefin klänning :)
hej på er alla glada brudar.
jag hoppar in här. bättre sent än aldrig Gifter oss den 16 Augusti på västkusten på en liten ö i skärgården. vigseln hålls utomhus (hoppas jag och festen på ett hotell som ligger precis bredvid.
Vi har allting färdigt... Tror jag.. skall gå på min sista prövning på Fredag och då är min klänning antagligen klar. vi skall träffa floristen på Måndag och gå igenom dom sista detaljerna och sedan är det bara små pill kvar.
tänkte bara dela med mig av min erfarenhet med klänning som sitter lite för tight. exakt samma sak hände mig när jag var tärna.... jag köpte faktist typ någon spanx liknande sak på twilfit. fick hjälp av personalen för jag ville inte ha något som var för tjockt eller obekvämt osv och det funkade jätte bra på mig. jag kunde knappt knäppa upp klänningen innan jag fick på mig spanx kjolen eller vad man nu skall kalla det :-P
Så gå dit och testa och se om du hittar något som kanske kan funka för dig?
:)
hej på er alla glada brudar.
jag hoppar in här. bättre sent än aldrig Gifter oss den 16 Augusti på västkusten på en liten ö i skärgården. vigseln hålls utomhus (hoppas jag och festen på ett hotell som ligger precis bredvid.
Vi har allting färdigt... Tror jag.. skall gå på min sista prövning på Fredag och då är min klänning antagligen klar. vi skall träffa floristen på Måndag och gå igenom dom sista detaljerna och sedan är det bara små pill kvar.
tänkte bara dela med mig av min erfarenhet med klänning som sitter lite för tight. exakt samma sak hände mig när jag var tärna.... jag köpte faktist typ någon spanx liknande sak på twilfit. fick hjälp av personalen för jag ville inte ha något som var för tjockt eller obekvämt osv och det funkade jätte bra på mig. jag kunde knappt knäppa upp klänningen innan jag fick på mig spanx kjolen eller vad man nu skall kalla det :-P
Så gå dit och testa och se om du hittar något som kanske kan funka för dig?
:)
Jag är snart klar med placeringskorten, vi har börjat göra schema för dagen och veckan, har beställt blommor och min klänning ska komma på fredag.
Det börjar verkligen närma sig nu :D
Jag är snart klar med placeringskorten, vi har börjat göra schema för dagen och veckan, har beställt blommor och min klänning ska komma på fredag.
Det börjar verkligen närma sig nu :D
Hur gör ni natten innan? sover ni hemma? tillsammans? isär? berätta! :)
Är det någon som har haft sin hippa ännu? Jag har en konstig magkänsla av att någonting sker till helgen... Alla är så mystiska kring mig just nu... Vi får se :)