Jag har inte varit inne på ett tag pga nytt jobb och att vi är mitt uppe i en kommande flytt, men åååh va roligt att se att det fortfarande händer massa saker här inne.
Välkomna Karlin och Sarad, kul att vi är fler i oktober och att alla valt samma dag :). Bröllop på Öland låter superhärligt! Vart i landet gifter nu er Karlin?
Oktoberbrud 2014 Vi ska också på bröllopsmässan men i Stockholm 25-26 januari. Hoppas fyllas på med ny eneri och inspiration då! Fick hem biljetterna i veckan, längtar massor!
Håller helt med dig angående rummen! Däremot så åker vi förmodligen på vår bröllopsresa kvällen efter så vi har fått väldigt sen utcheckning på söndagen så att man kan njuta av rummet hela dagen.
Angående musiken så kommer även vi ha dj. Två vänner till mig har ett eget företag som jobbar med ljud och ljus och de kommer att spela under kvällen. Det känns superbra då jag vet att de är duktiga på att känna av läget och på att blanda musik. Jag har varit på bröllop som haft både bra och dåliga live band och dj:s, så för mig personligen spelar inte de alternativen någon större roll för stämningen, det som spelar roll är hur duktiga de är.
LOVISASIMON Åh vad härligt vad gäller lokalen! När det gäller tidsplanen så är det en smaksak. Men räkna en timme för vigsel och riskastning. Förflyttningar + 40 min till lokalen skulle jag också räkna en timme. Sen en kvart extra för er om ni vill komma senare. Då betyder det ca 45 min för skål och mingel.
Vad gäller blommor, skulle det inte kunna gå att spraya vita blommor tuskosa? Det behöver inte se fejkat ut.
Tack för dukningsinspiration. Vi tänkte också ha sådana där ljushållare i björk :)
Och vilka fina klänningar! Nummer 2 ”är min favorit” men du ska känna efter vad du själv tycker! Första frågan är väl släp eller inte släp eftersom det skiljer de två åt ;)