• Lina Å

Hur ser era bröllopsskor ut?

Hur ser dom ut och vart har ni köpt dom? 
    Lägg gärna in bilder.  

• Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?
  • Kittwn
    beachwedding14 skrev 2014-02-18 15:11:01 följande:
    Åh kittwn var har du hittat de där fantastiska skorna? :)
    Här köpte jag dom www.etsy.com/se-en/transaction/179135971

fick hem dom idag. suuper nöjd! Ser inte riktigt så fina ut på min bild som irl. Men dom är exakt som på bilden i annonsen, förutom att jag valde platta.

• Dani

Mina fantastiska Saint Laurent! Är så nöjd med dom, det är en perfekt nude och perfekt klack och ack så bekväma. Köpte dom på Nathalie Schuterman, annars hade jag tänkt beställa från Harriet Wilde som gör helt gudomliga skor!

• Kittwn

tycker dom är normala till något små.
    har alltid haft 39 tills jag blev gravid och nu ligger jag mellan 39 och 40. Beställde 40 och dom passa perfekt. 

• EochA
    Dani skrev 2014-02-18 21:41:41 följande:

Mina fantastiska Saint Laurent! Är så nöjd med dom, det är en perfekt nude och perfekt klack och ack så bekväma. Köpte dom på Nathalie Schuterman, annars hade jag tänkt beställa från Harriet Wilde som gör helt gudomliga skor!

Shit dessa är perfekta! Så underbara! Kommer nog härma dig här ;)

• EochA
    Dani skrev 2014-02-18 21:41:41 följande:

Vad heter skomodellen? Började genast leta och hittar dem icke.....
  • Luci

Beställde dessa idag :D

Kommer att ha dem under middagen och fotograferingen. Vi viger oss vid en ruin så då blir det nog "enkla" med kanske 5 - 8 cm klack.

• meandmylove

Jesus va snygga Luci, jag önskar det fanns något riktigt snyggt utan klack eller med väldigt låg kilklack. Kommer vara gravid i v 33 så kan inte stappla runt på sånna snygga då.. :(

• Luci
    meandmylove skrev 2014-02-19 20:25:22 följande:
    Jesus va snygga Luci, jag önskar det fanns något riktigt snyggt utan klack eller med väldigt låg kilklack. Kommer vara gravid i v 33 så kan inte stappla runt på sånna snygga då.. :(
    Har du sökt på ebay? Det tog lååång tid innan jag hittade dessa men blommor visste jag att jag ville ha. Vita skor är inte jag.

Sök på tex floral eller på något sko märke du tycker om. Jag har för mig att "I love billy" har gjort en del låga med blommor på. 
Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?