Hur ser era bröllopsskor ut?
Hur ser dom ut och vart har ni köpt dom?
Lägg gärna in bilder.
Hur ser dom ut och vart har ni köpt dom?
Lägg gärna in bilder.
Åh kittwn var har du hittat de där fantastiska skorna? :)
Mina fantastiska Saint Laurent! Är så nöjd med dom, det är en perfekt nude och perfekt klack och ack så bekväma. Köpte dom på Nathalie Schuterman, annars hade jag tänkt beställa från Harriet Wilde som gör helt gudomliga skor!
Kittwn, så fina! Va de små eller stora i st?
tycker dom är normala till något små.
har alltid haft 39 tills jag blev gravid och nu ligger jag mellan 39 och 40. Beställde 40 och dom passa perfekt.
Mina fantastiska Saint Laurent! Är så nöjd med dom, det är en perfekt nude och perfekt klack och ack så bekväma. Köpte dom på Nathalie Schuterman, annars hade jag tänkt beställa från Harriet Wilde som gör helt gudomliga skor!
Beställde dessa idag :D
Kommer att ha dem under middagen och fotograferingen. Vi viger oss vid en ruin så då blir det nog "enkla" med kanske 5 - 8 cm klack.
Jesus va snygga Luci, jag önskar det fanns något riktigt snyggt utan klack eller med väldigt låg kilklack. Kommer vara gravid i v 33 så kan inte stappla runt på sånna snygga då.. :(