• Lina Å

Hur ser era bröllopsskor ut?

Hur ser dom ut och vart har ni köpt dom? 
    Lägg gärna in bilder.  

• Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?
  • Sassa84

Dessa har jag klickat hem från JJsHouse, hoppas bara att dom passar när dom kommer. :)

• Helenis

Jag har precis beställt dessa från England. Hittade sidan av en slup nu under kvällen och blev helt förälskad. Dessutom var de nedsatta från 93 euro till 33! Jag hoppas de passar nu bara, fanns bara i stl 36 och jag har 37, men på alla andra skor av samma märke stod att de var stora i storlekarna så jag hoppas de bara missat att lägga till det på dessa.

• Wanna

Dessa ska jag ha. Ett par toksköna Swedish Hasbeens.  Går både att gå och dansa i :)
  • Mathildatiger
    Helenis skrev 2014-02-22 00:07:34 följande:
    Jag har precis beställt dessa från England. Hittade sidan av en slup nu under kvällen och blev helt förälskad. Dessutom var de nedsatta från 93 euro till 33! Jag hoppas de passar nu bara, fanns bara i stl 36 och jag har 37, men på alla andra skor av samma märke stod att de var stora i storlekarna så jag hoppas de bara missat att lägga till det på dessa.

Hej!

De är verkligen jättefina! Vilken sida har du beställt dem från?
  • FrökenW

Dessa ska jag ha, i princip det första jag köpt till bröllopet men jag vill ha guldskor och älskar T-sleif och trubbig tå så det kändes lika bra att passa på. Funderade på om de var lite mörka i färgen först, de är i någon slags antikfinish, men nu tycker jag att det är rätt läckert. De är 'varmare' och guldigare i verkligheten, speciellt i artificiellt och levande ljus så förhoppningsvis gör de sig på ett höstbröllop. 

• Feriba

Många fina bilder ni lagt upp, hur tänker ni kring öppen/ stängd tå? Vad passar bäst till hellång klänning?

• Helenis
    Mathildatiger skrev 2014-02-22 12:38:19 följande:
    Hej!

De är verkligen jättefina! Vilken sida har du beställt dem från
    www.elegantsteps.co.uk

De hade jättefina saker, många fina skor med vintagekänsla. Jag beställde även en tiara.
    De här skorna tyckte jag var fräcka, inte alls min stil och på tok för hög klack men på någon annan..verkligen orginella.

Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?