• Lina Å

Hur ser era bröllopsskor ut?

Hur ser dom ut och vart har ni köpt dom? 
    Lägg gärna in bilder.  

• Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?
  • Larssonmaria86

Lina Å: Jag har köpt ett par skor från Rainbow Club och dem är verkligen otroligt sköna!! Skorna (mina iaf) är stoppade både uppe och nere vid tårna vilket gör att det känns knappt att man har dem på sig :) Det jag gillade var att man kan färga dem efteråt i massa olika kulörer så man har bekväma pumps för resten av livet ;)

• CamillaForsgren

De här är mina vigselskor. Helt underbara! 

Och det här är de jag tänkt ha på festen när fötterna är för trötta för de andra. Båda är köpta på skopunkten. De här platta har jag dock dekorerat själv :)
  • Larssonmaria86

Här är bilder på mina skor och som sagt är jag supernöjd! Det är cirka 8 cm klack men den märks knappt, nu är iofs jag van att gå i pumps men dessa är i en annan liga :)
    Clipsen på skorna har jag dock köpt på Etsy så från början var dem helt enkla.

• Lina Å

Larssonmaria86: Oj va fina dom var. Ja men då kanske jag ska köpa såna också. Jag hade också funderat på 8cm klack. :D 
    Har du beställt från din bröllopsbutik eller från deras hemsida eller ebay? 

• Ploppcorn

Såhär ser mina skor ut. De är grymt sköna och så är det bbra att det är något bredare klack då vi ska ha utebröllop :)

• Ploppcorn
    Ploppcorn skrev 2014-01-28 06:19:54 följande:
    Såhär ser mina skor ut. De är grymt sköna och så är det bbra att det är något bredare klack då vi ska ha utebröllop :)

De är förövrigt av märken Wildflower och jag köpte dem av Matildas Fest som jag även beställt klänning från
  • Kalejdoskop

Här är förebilden på mina skor! Jag fick de här av en kompis, och hade en gång tillhört den kompisens mormor, så de är mest troligt rätt gamla.. gissar 60-tal? De är i vitt läder och är supersköna och bekväma! Det enda är att de är lite slitna efter många år, så de ska sprayfärgas, och eventuellt ska jag sätta dit någon form av sko clip också. Så förhoppningsvis blir de mycket finare sen :) 

• camwic
    Ploppcorn skrev 2014-01-28 06:20:59 följande:
    De är förövrigt av märken Wildflower och jag köpte dem av Matildas Fest som jag även beställt klänning från
    Underbart vackra!! Något sådant skulle jag vilja ha men klack är inte min grej. Är så klantig att jag kommer få spendera min bröllopsnatt på akuten isf på rummet med mannen :)
Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?