Hur ser era bröllopsskor ut?
Hur ser dom ut och vart har ni köpt dom?
Lägg gärna in bilder.
Hur ser dom ut och vart har ni köpt dom?
Lägg gärna in bilder.
Mina fantastiska Saint Laurent! Är så nöjd med dom, det är en perfekt nude och perfekt klack och ack så bekväma. Köpte dom på Nathalie Schuterman, annars hade jag tänkt beställa från Harriet Wilde som gör helt gudomliga skor!
Hur är dem i storleken? Har själv tittat på dem fast med liten klack. Tycker det är så svårt att beställa ifrån nätet.Kittwn skrev 2014-02-18 18:16:52 följande: beachwedding14 skrev 2014-02-18 15:11:01 följande: Åh kittwn var har du hittat de där fantastiska skorna? :) Här köpte jag dom www.etsy.com/se-en/transaction/1791359 71?ref=fb2_tnx_titlefick hem dom idag. suuper nöjd! Ser inte riktigt så fina ut på min bild som irl. Men dom är exakt som på bilden i annonsen, förutom att jag valde platta.
EochA, the Paris Pump heter den!
Jag fyndade mina på rea men det är en klassisk modell så den kommer nog in igen, annars så finns den ju utomlands, går säkert att beställa :))
Såhär ser mina ut, men jag har beställt röda. Hoppas bara de passar.
Äntligen kan jag bidra till denna tråd! Var bekymrad för jag trodde aldrig jag skulle hitta ett par som funkade praktiskt och som samtidigt var "jag". Har lite konstiga krav att det ska vara spänne över ankeln eftersom pumps av nån konstig anledning inte sitter kvar på mina hälar annars! Gifter mig i höst så vill inte ha öppen tå...
Det är dessa har jag alltså beställt! Hoppas att de passar också ;)
Var har du köpt dessa Salt?
Funkade inte att citera .... :-/
meandmylove: här har jag hitta många ballerinor, dock inte exakt de jag letar efter men det kanske passar dig :) www.modcloth.com/shop/shoes-flats