Good old gold diamant
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Nej det var ju det jag skrev :P att den hade varit extremt nice om den hade haft mer twinning wisps istället men för mycket feathers (är orolig när de sträcker sig mot rondisten).
Mjä.. :P
Om stenen jag länkade är typ eye clean på nära håll och de kunde garantera att ingen av inneslutningarna var någon fara så hade jag kunnat överväga den.
Asså???
Ja, alltså aseten är jättefin, stenen är jättefin,allt är bra men inneslutningarna.. det måste man kolla.
Så jävla störigt också för Victor canera har stenar inom din budget hemma men hans ringar är way utanför din budget om man säger så. Han är liksom smed .:/
Såg en video av den och är skeptisk till att den är ögonren. det är förmodligen den enda anledningen till att den inte är såld vid detta laget.
Hej blivande brudar.
Gå nu omgående in och läs hela den nya tråden om diamanter och vigselringar från sent igår så fär ni lite nya perspektiv.och mycket bra information. Det är jag som startat den och ni får gärna fråga mig om proffessionella råd och berätta vad ni tänker.
Vi hörs
Elisabet.
Ja veeeet ja har kollat på Victor canera ringar, de är SÅ FINA!! Men så dyra!!
Jag vet, men de är snygga. Har fått liknande priset här i sverige, bara svårare att hitta nån här som jag känner pysslar med den typ av ring jag vill ha.
( sen vill jag ju helst att stenen ska bli fattad där jag köper den) kanske jag ska tillägga
Tossan, blir d ngt lr???? Nyfiken!;)