Good old gold diamant
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Tack!!! Jag vet inte vilken storlek än, beror väl på vad som finns, vill absolut INTE ha mindre än 0.5 men vill helst ha över Caraten men d blir så saftiga pengar. Kanske om man har tur o hittar ngt strax under 1c o lite varmare färg, vill gå ner till Max SI1....vill inte att den ska se dimmig ut o den måste va eye Claes, oavsett varm färg lr ej!
Den här gillar jag! www.goodoldgold.com/diamond/7024/
Och just det,ja som sagt så vär tossen rätt nära köp och jag hejar på. bara väntar på aset på en j faint brown cushion.
haha eye claes (bäst miss type)!
vad hade du för budget för stenen ensam?
Ja jag gillar också den som du vet. Men klarar du budgeten? Önskar att diamanter var lite billigare ibland alltså
Nä, ja klarar den inte me den stenen tyvärr! :( den e ba så himla fin! Bra aset, bra värden fin färg o lagom storlek. Bra pris me tanke på vad den kostat men d blir för dyrt för oss nu (ändrade planer här hemma). E glad över tt ja äntligen valt ringar nu, MEN nu e d stenen. De är så DYRA! Hade väl kunnat lägga 35 000:- så kan en kompis ta me sig ringen från USA så slipper ja moms/tull. Tror du ja kan få en sten me min budget?
AHAHHAA nu såg ja eye Claes! HAHAHAHAHA jävla iPhone så Tröttsamt! Clean ska d givetvis stå ;)
menar du 35000 inklusive ring eller utan ring?
Inklusive, för lite???
Jag ska gå igenom mina mail o se va ja fick för pris på den ringen av GOG om ja köpte via dom. Priset på hemsidan gäller inte om man Köper via dom..
Okej men kolla priset och återkom, men det borde ju bli minst 2000 usd över och det borde du ju få en varmare 0.6 sten för iaf förutsatt att de kan få in något liksom. Finns knappt något sådär ögongodis kvar där