• Rosalie

BT-träff i Jönköping den 16e nov!!

Vi träffas den 16e november kl. 16.00 på Claras vid stationen.

Hur många kan komma?

• Svar på tråden BT-träff i Jönköping den 16e nov!!
  • Mrs Brady 2 B

Jag är ledsen tjejer men jag kan verkligen inte...Jag kan tyvärr inte trolla..Hade gärna kommit!!

• Prästkrage

Jag vet det Mrs Brady men det är ändå synd att det alltid blir så...

Nästa gång (om det är någon som orkar dra igång detta med träff igen)(: så får vi väl se till att ta det direkt efter löning i så behöver ju inte pengar vara orsaken i alla fall.

Hoppas vi ses nån annan gång Mrs Brady :)

Skulle inte Pallas Athena komma förresten? Hon var ju bortrest men skulle komma skrev hon i sitt sista inlägg. Kanske är bäst att vi tar det kl. 16 i alla fall så hon inte kommer till ett brudtomt café ;)

• Mrs Brady 2 B

Jo jag håller med...Det känns ju lite pinsamt eftersom det var jag som startade denna tråd..."skäms *

Men lägger vi ett datum efter det 20e nästa gång är det inget problem!!

• nosslin

Leilaz!

Vi ska träffa prästen i morgon oxå. Kl 11 börjar gudstjänsten och sedan ska vi prata med henne! Hon tyckte att vi dör ju inte av att gå i kyrkan en extra gång så vad skulle jag säga, nu får vi gå på gudstjänsten och se hur hon är i alla fall (har inte träffat henne innan). Kl 16 passar nog mig bäst ändå tror jag.

• Prästkrage

Ok, vi säger kl. 16 då :) Hoppas jag inte blir sittandes där själv bara...

Jag går in och kollar forumet imorgon f.m. och om någon mer inte kan komma så säg det gärna innan dess i så fall.

Annars syns vi imorgon!

Jag vet fortfarande inte vart caféet ligger!!!

• nosslin

Prästkrage!
    Jag kommer att komma! Säg var du tycker vi ska träffas så går vi tillsammans till Claras. Vi kanske ska träffas vid stationen ändå, vid Pressbyrån?! Vi kan ju säga 15:30 oxå om du vill. Då har jag hinnit hem i alla fall.

• Prästkrage

Nosslin - vi säger 15.30 vid Pressbyrån på stationen! Jag går in och ställer mig med en brölloptidning inne på Pressbyrån så du vet vad du ska titta efter ;)

Kul att vi ska träffas i alla fall så får vi se om Pallas kommer kl. 16

• Pallas Athena

Hej tjejer!
    Hur gick det? Hade ni brudträff? Jag var (som förvarnat) lite sen, men prick kl 17 stod jag inne på Claras med en bröllopstidning i högsta hugg. Jag gick runt bland borden och sökte efter några andra med bröllopstidningar, men såg ingen och ingen reagerade på min tidning, och därför drog jag slutsatsen att ni inte var kvar? Vad synd, för jag har stressat hela dagen och gett återbud till flera saker idag pga vår träff, och blev lite snopen att det inte blev något..
    Men jag tycker vi ska försöka en gång till! Varför inte nästa söndag, den 23:e? När gifter du dig, Nosslin, är det före eller efter det? Är det nu på lördag kanske vi kan ta en träff typ på torsdag (20:e)? Eller hur känner ni andra? :)

• Prästkrage

Pallas - vad tråkigt att du kom för sent. Vi var där men lite tidigare. Vi träffades 15.30 och måste gått precis innan du kom...

Jag hade en hel trave med tidningar med mig som låg på bordet så det kan du inte missat + att vi kollade mot dörren hela tiden för att se om du skulle komma.

Nosslin gifter sig den 29:e så jag vet inte om hon har tid att gå på en till träff innan dess. Men det går ju alltid att fråga ;)

Vi hade väldigt trevligt i alla fall och gott fika var det också ;)

Jag går gärna på en till träff och om vi tar det efter lön så kanske fler kan följa med.

• nosslin

Ja det var verkligen synd att vi hann gå, typiskt. Jag följer gärna med någon mer gång och fikar och pratar lite. Jag gifter mig som sagt den 29:e nov så det är ju inte så lång tid kvar. Säg ett datum så kommer jag, kanske inte om det blir bröllopshelgen men annars så kan jag nog. Har jag hunnit gifta mig när nästa BT blir så kanske jag kan dela med mig av mina erfarenheter.

• Prästkrage

Ok, tjejer. Vi börjar på en ny tråd!

BT-träff i Jönköping den 23 nov!

Svar på tråden BT-träff i Jönköping den 16e nov!!