SilverMia08 skrev 2015-08-05 07:14:10 följande:
Lösningen kanske är att under tiden efter bröllopet visa att egentligen har inget ändrat sig mellan dig och hen och att inte blåsa upp det mer genom att avskärma dig mot hen/bli extra mycket kontaktsökande, tror jag.
Var precis som vanligt (fast gift!!! :) )och ge din energi till ditt äktenskap, men med lite incheckningar mot hen för att visa att du fortfarande finns.
Dina ord har betytt mycket SilvierMia08! Har även läst mycket på nätet om giftiga föräldrar (toxic parents) och det har hjälpt oerhört mycket! Rekommenderar det starkt...att bara känna igen sig med andras erfarenheter gör mycket.
Det är 10 dagar kvar och jag känner mig lugn. Allt är praktiskt taget ordnat, det enda som är kvar är att köpa en accessoar till min brudklänning, fixa bordsplaceringstavlan och ta med alla smågrejer som kommer att behövas på bröllopsfesten.
Imorgon hämtar vi ut min vigselring, jag fick en otrolig positiv överraskning när jag såg den under processen och vad den skulle bli...och vet att när den väl är på plats under vigseln kommer jag inte kunna sluta stirra på den. haha, material girl #1 här.
I annat fall vill jag inte att dagarna ska gå snabbt, vill att de ska vara extra långsamma så att man kan njuta av de här dagarna...bara för att. Jag antar att jag får gå på möhippa i helgen, enda kvar. Men måste påpeka att det skulle vara lite kul om den skulle vara på en vardag, hur coolt skulle inte det vara? Då skulle jag verkligen vara överraskad.
Jag hoppas på höstväder med lite sol och ingen regn, men det får tiden utvisa.