Här går det också framåt.
Inbjudningskorten har gått ut och vi har också börjat fått in svar från lite olika håll. Jätte roligt. Vi kommer alltså inte stå ensamma i kyrkan
Tärnornas klänningar har kommit, en är levererad, två hänger kvar här hemma. Men de kommer plockas upp nu de närmast två veckorna.
Min klänning kom i måndags. Dock hade varken butiken eller jag tid för att prova den under veckan så på tisdag ska jag för första gången ta på min m.i.n klänning.
Buketterna är beställda och jag hoppas att de blir bra. Bara jag som tycker att det är lite jobbigt att inte kunna få se sin bukett innan beställningen? Alltså verkligen få se den. Hur ska jag kunna veta om den blir som jag vill?
Papperna för hindersprövning och efternamn ligger här hemma. De ska vi fylla i och skicka in vilken dag som helst. Vi kommer dock inte byta efternamn direkt då vi reser till Bali och inte orkar eller vill strula med pass och andra dokument.
Vi har bokat en svit i centrala Uppsala för bröllopsnatten. Jag kommer även sova i samma svit tillsammans med mina tärnor kvällen innan bröllopet. En väninna till mig kommer dit och fixar håret på oss samt vår MUA. Så alla förberedelser kommer göras på hotellet.
Transporten för mig och min sambo är nästan klara. Vi fick bilder på kuskens nya vagn, super fin!!! Nu saknar vi bara bilen som ska ta oss från Uppsala ut till festlokalen. Men det löser sig
Maten är så gott som klar. Tårtan hoppar vi och kör på cupcakes. Jag och min sambo var "lite" oense om smakerna... Så vi kommer ha en jätte liten enkel tårta som vi kommer skära första biten från. Sedan tre olika smaker på cupcakes. Win win
Jag vet inte men jag tror att vi ligger i fas. Jag följer checklistor slaviskt och det ser bra ut.
Jag har säkert glömt något men ja, det viktigaste känns som det är under kontroll. Vilket är huvudsaken.
Och ja, nog börjar man känna av nerverna lite Mindre än tre månader kvar för oss nu!!