5 dagar kvar!!!!
Håller på att avsluta på jobbet, går på semester från imorgon för att fullt kunna fokusera på de sista sakerna inför bröllopet.
På Onsdag kommer mina gäster från England och innan dess ska alla gästbeskrivningar vara klara, sista sakerna köpas, all mat och groggvirke, allt från systemet hämtas, detaljerna på bordsdekorationerna fixas, saker hämtas från restaurangen (material etc), påsarna till kyrkan fixas och mer mer mer...
Hade möhippa i helgen, var jättekul och väldigt oväntat - en helt underbar dag!
Blir bröllopet det minsta som möhippan med all den kärlek jag fick från tjejerna är jag lycklig.
Oroar oss för vädret då det ser ut att bli regn, men det är väl för tidigt för att säga ännu - eller vad tror ni?
Hoppas vi hinner vila lite under de här dagarna också, då vi har jobbat hela sommaren och jag är helt slutkörd, så är livrädd att jag inte kommer orka den stora dagen.
Klänningen är för stor så måste expressinhandla en bh och hoppas att om vi får upp brösten lite att den sitter kvar då den inte går att göra mindre. Köpte den i för liten storlek och skulle gå ner 3 cm i midjan och av någon outgrundlig anledning har jag lyckats gå ner 7 cm i midjan... Lyxproblem kan tyckas men korsetten går inte att sy in...