RainbowGG skrev 2015-03-17 21:29:50 följande:
Tufft benpass idag. När jag började träna klarade jag ca 80kg i benpress och idag tog jag 127kg! Är grymt stolt över mina framsteg :D
Mat-vis har det varit en bra dag; inget fusk och jag fick i mig lunch som jag är så dålig på att äta i vanliga fall.
Duktigt, känns så skönt när man börjar öka i vikterna, går själv sakta upp, har långt kar men orkar liiite mer varje vecka :)
Virvlande skrev 2015-03-17 21:16:25 följande:
UUUUUUSCH! Jag har fikat in i förbannelse idag. Det blir nog ingen middag... Imorgon kommer jag bara äta broccoli och selleri för att väga upp. =P
Mmmm KAKA.. har panacotta i kylen sedan helgen, men den får fan vänta, men gott med fika är det..
augusti skrev 2015-03-17 17:39:13 följande:
shit happens, man kan inte va duktig varje dag, och det är okej :)
jag tränade ett intensivt styrkepass på 40 min idag. har helt tappat glöden men jag går dit och gör skiten iaf. ätit äckel kvarg sen. finns ju inga kalorier i skiten i men jag föredrar riktig mat.
sitter här med en pastasallad dock, kanske inte det bästa att ha pasta i, men med tanke på att jag bara ätit typ 300 kalorier idag känns det rätt okej ändå!
Heja oss alla!
300kalorier på en dag?? Oj det var väldigt lite, var noga med att inte hamna i katabolt tillstånd för då är det inge bra..
Duktigt att köra på när man inte vill, börjar komma över den gränsen lite nu, men ser inte fram emot att träna på dagarna ännu, men det blir lite mindre jobbigt att gå dit varje gång
----------
Blev lite tight efter jobbet igår, men hann med 40min styrka och sedan ett bodyPump pass i alla fall
Idag blev det ytterligare 50min på cross/löpband (varje morgon) sedan blir det 45min kettlebells på lunchen och ett regält styrkepass efter jobbet.
Nu när vädret börjar gå från mört och kallt till varmt och soligt känns det som att solariet borde besökas åtminstonde någon gång ibland så man inte är likblek