FruWiklund skrev 2016-03-22 09:24:55 följande:
Vi kommer att köra via spotify. Har varit på andra bröllop där de har haft det och det har varit bra. Vi kommer att göra egen lista och ta med oss högtalare där vi ska vara. Tror det kommer bli riktigt bra och vi sparar in en hel del pengar för liveband kostar ju ändå en del. Dessutom är det som du säger svårt att hitta bra band som har en blandad repertoar.
Var i Dalarna och när gifter ni er? Har du nåt tips på makeup artist och/eller hår? Tycker det är svårt...
Vi har kollat runt lite och just nu ser det ut som om vi kör livemusik i ca 3 timmar och sen får det bli spotify mot småtimmarma. Vi har pratat med två olika musiker och jag har min favorit, men min kille vill fundera ett par dagar till.
Vi gifter oss i närheten av Mora. Har inte bokat håruppsättning/smink än, har letat mycket också men det finns nästan ingen som gör både och i samma salong så det blir nog att boka två olika ställen, vilket tyvärr betyder extra kostnader. Men är inte så duktig på den biten att jag vill ta hand om det själv.
Var gifter ni er?