Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Mysigt KUS. Det passar mig vilket som, jobbar juh på Sahlgrenska, så det blir ju nära för mig!
KRAM Maggi
Vi får se vad de andra säger, tar vi det på stan så blir det lite tidigare än om vi ska hem till mig... för då måste jag ju greja iordning först
Åhneeej! Då missar jag ju korten! *snyftar* :(
...ja, ja... Vad är väl en bal...?!
Om någon känner för lite kyrka på söndag kl 11? I så fall kan jag rekommendera Vårfrukyrkan... :D Min kör skall ha ett litet gästframträdande där. Det är en sååå 70-tals kyrka!! :D :D
För mig spelar det ingen roll var fikat är, jag kommer!!!
Det regnar.... ska vi avvakta och se vad det blir för väder? Kusligt regnväder som det här så tar jag det hellre på ett kafé!
Hej alla glada!
Nu är jag tillbaka på jobbet igen Nåja, man måste ju tjäna in sitt levebröd på ett eller annat sätt...
Tänkte bara tala om att jag inte kan vara med på fika på torsdag. Ska bort den kvällen.
Ha det toppen!
//Nell
*Tittar in*
Fika på torsdag! Jag hänger gärna med:)
När och vart?
*skuttar ut*
villerkulla för trångt?
teatergatan?
Strax efter 18,00!!!
*vinkar*
Hej nell och välkommen hem! :)
Hej allihop!
har inte hunnit meddela mig, men mår som sagt var bra , var på IKEA idag, görskoj! *s*
Välkommen tebax ,nell!
Som vanligt när man skall dit och bestämt sig för att inte köpa något så bidde det lite granna ändå! :D
Får tvivelkänslor nu!, vet ej om jag skall skippa träningen till förmån för en fika med er, kära brudar!
Vill juh inte missa KUS bröllopskort!
*Tänker lite till innan jag bestämmer mig, tänka, tänka*