Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
West! Vi har ännu inte bestämt vilka delar av protokollet som skall passsera censuren, Du får avvakta.... Jag återkommer om räkningen på mina smycken. det fanns mycket snyggt så den blev saftig!!! Ju mer du betalar av den desto mindre censur blir det på protokollet..... Hi hi hi
Jag åker bort över påsken och är tillbaks i tråden på måndag. Det blir inget Karlskoga... Nu vill de bara ha vikarie på 2 månader, istället för en projekttjänst på 1 år... Trist!
Glad Påsk!!
Snuttan - hrmm... ok. Fixar det med ditt konto... :D
Ang jobbet - visst trist! Men... *hostar* Du får ju stanna kvaaaaaaar i Göteborg! (Även om jag aspade på en viss lgh...).
Ha en mysig påsk själv!!
hej!
e lite nyfiken på era träffar. vad diskuteras?? bröllop eller allmänt?? går alla i bröllops planering, tänkte på
gift anna e du redan gift?? kanske har ställt dessa frågor innan om vad ni gör, kommer inte riktigt ihåg, hjärnan får blackouter i bland då allt går runt. som sagt e nyfiken.
Hej röd ros!
Självklart får du vara nyfiken!
Från första början var anledningen till att vi började träffas var attdet var någon som efterlyste nya vänner i Göteborgsområdet, och flera av oss nappade och bytte mejladresser. Sedan föreslog jag om inte vi, några stycken kunde ta en fika på stan, och lära känna varandra mer.
Och sedan har det rullat på och fler har "anslutit"sig! :D
Träffarna var inte menade som renodlade brudträffar ,där blivande brudar träffas och bara snackar bröllop,även om det pratas en hel del om det eftersom vi träffades här på BT! så faller det sig naturligt samt att flera av oss gifter sig eller har gift sig inom en snart framtid.
Vi har även börjat träffas hemma hos varandra ibland,ochså.
Japp,jag är gift å stadgad sedan snart 2 år, men kan inte slita mig från BT! :D , speciellt nu när jag träffat alla supergoa´ människor här! :D
God morgon i regnrusket!
Sista arbetsdagen innan 12 lediga dagar
Tack Tjörnbrud för en mycket trevlig kväll!! Jag är fortfarande mätt...
Glad påsk på dig Snuttan!
Hej alla glada tjejjor!
Tack för att ni kom igår, och tack för blommor och gåvor! Det var jättekul att ha er här - kom gärna igen!
Tack Tjörnbrud för en gör trevlig kväll hos dig!:D
Tack nell för skjutsen dit, samt snuttan ,isis och maggi tack till er med! Maggi hälsa Joel tack för skjutsen!
Säger som nell att mättnadskänslan består efter alla goda kakor och pajer! mums!
Tjörnbrud, visst var vi duktiga och skötte oss... Varken spillde, klättrade i gardinerna eller sprang runt runt...
Med ett sånt fika kommer vi gärna tillbaks!
Kram
*gråta* Jag kommer *hick hick* saaaaaknaaa miin *hick hick* Näääll!! *buhu bhuuuu* Vem ska jag fördriva dagarnas långa tristess med nu? *letar febrilt efter en bölande smiley*
Tjörnbrud - tack så jättemycket för igår! :) Det var jättekul :D Å vilka fina smycken.....
isis, du har sms :)