• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • isis

Nämen ser man på, en liten *fnISIS* kammade hem 1300:de platsen! Tjiiihoooo!

• Snuttan aug -04

*fnISIS* lurig att skriva 2 inlägg i rad så att du kan fira jämnt nummer....

Angående samåkning till Tjörnbrud i morgon, jag är intresserad. J har vårdnaden om vår bil i morgon. Jag har ett uslet lokalsinne och vill gärna ha sällskap när jag går vilse
    Jag slår nell en signal och kollar om jag får napp...

• Tjörnbrud

Bröllopet vi var på i lördags var så långt ifrån den typ av bröllop jag skulle vilja ha... Jag berättar mer i morgon.

• Gift Anna

Har precis fått reda på att vi slutar 16.30 i skolan i morrn *morr* vilket innebär att jag måste ta ett senare tåg som är i Gbg kl. 18.13! *surar*
    Läängtar efter att få träffa er imorgon! *kramas*
    Apropå skjuts så slår även jag en plinga till nell,vilken tid åker du från Härlanda?

Kramar i massor

• West

Hoppas att ni får det riktigt trevligt imorgon!! Utser Snuttan som förste sekreterare imorgon kväll att anteckna vart endaste ord så jag inte missar något!! :D *lovar att elda upp det så alla eventuella uttalande stannar mellan oss* :D :D :D

Slutar numera både sent imorgon och har officiellt ingen bil längre... *hyschar Snuttan* Får se det positiva - gratis påsklunch imorgon! Fast vad är väl det mot allt bakande som skulle göras?? *snyfta*

• isis

Satckars West - vi ska tänka på dig och jag ska vara knäpptyst heeeela kvällen!

• West

Det är nog inga större problem för dig att vara tyst, du lär ju ha hela munnen full av kaka... :D

• isis

Vet ni vad? Det var väldigt längesen jag var så fruktansvärt uttråkad som idag! Men det kommer bara göra morrondan ännu bättre! :D Så nu ska jag försöka sovaaa...

• Snuttan aug -04

Det verkar vara lite ledsen stämning på isis så jag bjuder en liten bit på min kladdkaka som står i kylen. Den var smaskens med en klick grädde till... Vi syns i morgon.

West, jag ska anteckna så pennan glöder och debiterar alla mina nya smycken på ditt konto

• West

*suprise* Gooood moooorgoooon! :D

Tänkte bara ruska lite liv i tråden så här på morgonkvisten, och gnugga ur de små sömnkornen i trådens små ögon... :D

Regn till trots - här finnes ett gott humör! Ha nu en bra dag lilla tråd! :)

Svar på tråden Träff-tråden 2