Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Nämen ser man på, en liten *fnISIS* kammade hem 1300:de platsen! Tjiiihoooo!
*fnISIS* lurig att skriva 2 inlägg i rad så att du kan fira jämnt nummer....
Angående samåkning till Tjörnbrud i morgon, jag är intresserad. J har vårdnaden om vår bil i morgon. Jag har ett uslet lokalsinne och vill gärna ha sällskap när jag går vilse
Jag slår nell en signal och kollar om jag får napp...
Bröllopet vi var på i lördags var så långt ifrån den typ av bröllop jag skulle vilja ha... Jag berättar mer i morgon.
Har precis fått reda på att vi slutar 16.30 i skolan i morrn *morr* vilket innebär att jag måste ta ett senare tåg som är i Gbg kl. 18.13! *surar*
Läängtar efter att få träffa er imorgon! *kramas*
Apropå skjuts så slår även jag en plinga till nell,vilken tid åker du från Härlanda?
Kramar i massor
Hoppas att ni får det riktigt trevligt imorgon!! Utser Snuttan som förste sekreterare imorgon kväll att anteckna vart endaste ord så jag inte missar något!! :D *lovar att elda upp det så alla eventuella uttalande stannar mellan oss* :D :D :D
Slutar numera både sent imorgon och har officiellt ingen bil längre... *hyschar Snuttan* Får se det positiva - gratis påsklunch imorgon! Fast vad är väl det mot allt bakande som skulle göras?? *snyfta*
Satckars West - vi ska tänka på dig och jag ska vara knäpptyst heeeela kvällen!
Det är nog inga större problem för dig att vara tyst, du lär ju ha hela munnen full av kaka... :D
Vet ni vad? Det var väldigt längesen jag var så fruktansvärt uttråkad som idag! Men det kommer bara göra morrondan ännu bättre! :D Så nu ska jag försöka sovaaa...
Det verkar vara lite ledsen stämning på isis så jag bjuder en liten bit på min kladdkaka som står i kylen. Den var smaskens med en klick grädde till... Vi syns i morgon.
West, jag ska anteckna så pennan glöder och debiterar alla mina nya smycken på ditt konto
*suprise* Gooood moooorgoooon! :D
Tänkte bara ruska lite liv i tråden så här på morgonkvisten, och gnugga ur de små sömnkornen i trådens små ögon... :D
Regn till trots - här finnes ett gott humör! Ha nu en bra dag lilla tråd! :)