• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Gift Anna

God morgon allesammans!

*Räcker upp handen till KUS* JA, visst mååste vi ha en träff snart så vi får se dina kort!

• Gift Anna

....Blev förresten intervjuad och plåtad av Aftonbladet igårkväll angående att jag utbildar mig till lärare.

• isis

KUS - jaaaaaaa... jag sov så sött sååååå!! :D
    *hoppa å studsa a´la kea* Jag vill fika dina bilder! :D Eller uhm, ja ni fattar! *tar på sig tvångströja och haklapp*
    Bidde bilderna bra??

• Gift Anna

... Ville naturligtvis inte skryta och skräppa, men jag kunde dessvärre inte låta bli!
    Hoppas ni förstår! :D

• West

Välkommen till Aftonbladsgänget Anna... :D

Hej sommarvigsel förresten! Bridezillor och bridezillor, nja, vet inte det, vi är nog galna ändå! *fniss* En blandning av gifta, blivande gifta och ogifta som inte ens har en tanke på att gifta sig - det är en fin-fin beskrivning! Så det är bara att hänga på och känna sig som en i gänget! :)

• Maggi

Hejsan alla!
    Låter som ett riktigt galet äventyr i Ullared, synd man inte kunde varit med på rally, är en fena på det!

Kul Anna, en kändis då!!

Japp KUS, mera bilder, mera bilder vill vi se!

KEA, bättre nu!? Orkar du ta en fika eller hägrar kudden!?

Själv är jag sprillandes glad, har shoppat loss och hittat massa fina kläder och dessutom skall jag på intervju på måndag *skuttar*

KRAMAR till er alla!

• kea76

Maggi:
    Kudden har jag slängt låååångt bort;)
    Var och fikade med isis i veckan och smaskade hallonpaj*slurp*
    Jag har också shoppat loss idag*titta djupt mer i plånboken..oj det var inte mycket pengar kvar där*

• isis

Sova?! Uhm...lätt förrvirad virra hon in sig på BT miss i natten! *hick* Natt natt! :D ;)

• Gift Anna

Hej i renrusket!

Idag är det ju inte upplagt för en skön kvällspromenad som det varit de senaste dagarna, trist!

Hur många hade tänkt sig till Tjörnbrud på tisdag? vore kul om vi kunde samåka på något sätt, spårvagn eller buss?

Svar på tråden Träff-tråden 2