• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • isis

Cotter - du har mail... Å du oxå Tjörnis!

• isis

Det var ju det jag skulle säga med...

GLAD PÅSK snuttan!!! Och alla ni andra för delen med! :D

• KUS

Grrrr.... skrev ett långt inlägg som försvann för helt plötsligt för "servern kunde inte hittas". Blä!

Röd ros:
    Våra träffar är till för att ha en trevlig kväll. Är det nån som vill prata bröllop så gör vi det, är det nån som vill prata jobb så gör vi det!
    Jag tänkte ta med mig våra bilder från fotografen nästa gång. Förra gången hade jag med trycksakerna och bilder från möhippan!

Anna, den 14:e funkar inte för mig för då har jag tjejjerna. Det är hämtning på skola och fritids och dansskola sen på kvällen.
    Det hade varit trevligt annars! Lättare att ta med korten hem till nån än ut på kafé!

Kram på er!

• nell

Glad påsk allihopa! Vi hörs igen den 20:e.

Isis - Kommer sakna dig oxå!! *kram*

• Gift Anna

Anna hälsar Glad Påsk till allihop!

KUS, synd att du inte kan den 14:e, C och Solaris hade varit en bra "lektanter" för dina tjejer! :D

• Tjörnbrud

Jag blev kallad Tjörnis. Fniss.. ..vad sött.

Nu har husband-soon-to-be och jag mumsat i oss resterna av bärpajen. Smaskens. Ni får som sagt komma snart igen så att jag får en anledning att göra den snart igen...

Glad Påsk!

• West

Åhhh! Nu kommer det fram - Hallonpaaaj! *sukta* Hoppas det blir fler gånger!

Välkommen till Röd Ros! :)

Hoppas Nell får 12 härliga dagar!

Önskar er allihop en riktigt glad och trevlg påsk! Tänker hålla mig undan BT hela långa påskhelgen... *hoppas det inte börjar klia av abstinens* ;)

Glad Påsk!

• KUS

Just det ja, katterna... då hade det inte funkat trots allt :( Jätteallergiska jag o lillan!
    Får bli på café eller här nån dag!

Glad påsk!

• West

...och just det!

Se nu till att alla era rosa kläder är tvättade och nystrukna för morgondagen!!!

Det är ju den viktigaste dagen av alla dagar på året att ha rosa... Det är ju SKÄRTORSDAGEN! :D

Fast E hävdade att det nog var nåt västkustianskt med havet och skär... Eller något man skulle skära... ;)

*jobbar på den rosa toppen till jobbet imorgon* *fniss*

• Maggi

Glad Påsk alla nära och kära.

Hoppas ni får det äggstra trevligt och njuter.

Tack Tjörnbrud för en trevlig kväll och pengar är på väg!

Kram till alla er andra!

/M

Svar på tråden Träff-tråden 2