• Jennifer E

Fantasier?

Med risk för att:

1. Fastna i filtret
    2. Bli ansedd som snuskhummer
    3. Folk kommer tro att jag är man

Jag och mina kompisar diskuterade "sängfanatsier" och det framkom att de flesta killarna trodde att alla tjejer fantiserar om att ha två killar. Det gjorde ingen av oss tjejer! Å andra sidan hade vi lite fel angående deras fantasier också...

Flera av oss ville snarare ha en tjej till med i bilden. Några fantiserade om mera romantik så fantasierna handlade om allt från "farligare" till snällare saker.

Vad drömmer ni om?

• Svar på tråden Fantasier?
  • *Juniphé*

trekant med en annan tjej :o

...men, sssshhh!!! min man vet inget om det... :)

• emy

När jag var yngre fantiserade jag ibland om flera män (tycker nog att en man kan vara lite för lite ibland - de räcker helt enkelt inte riktigt till alla gånger när man vill en gång till. Nu. På en gång). Är dock såpass realistisk att jag slutat fundera på sådant som ändå inte skulle fungera i verkligheten.

Kvinnor? Nja, inte så intresserad. De har ju liksom ingen "grej" och det skulle jag sakna grymt mycket. Dela min man skulle jag _aldrig_ göra, ingen sådan trekant. Vad skulle det vara bra för föresten? Den man som kan tillfredställa mig och en annna kvinna vid samma tillfälle existerar inte. Så varför bli frustrerad i onödan? Inte ens intressant att fantisera om.

Mina fantasier idag är mycket tamare, handlar mest om någon annan tidsepok det låter ju jätte larvigt, men det funkar.

• Kicker

*rodnar* Jo, tanken om en annan tjej känns ibland spännande..... Men det är inget jag någonsin skulle våga på riktigt!

• Charlize

Jennifer och Alfire:

Som svar på era frågor i en annan tråd...

Vi har träffat två tjejer (det var toppen ;) ), och båda har vi träffat via annonser på nätet. Det finns flera olika sidor:
    - Kontaktsidan
    - Kn*llkontakt (för att ujdvika filtret)
    - Qx
    - Sylvia

Det var via nr 2 på listan som vi lyckades...
    Dock är det ibland lite svårt att veta vem man har kontakt med eftersom det finns många som bara samlar på bilder, och killar som utger sig för att vara tjejer.... Man får vara ganska selektiv...
    Nu har vi bara konto på Qx, och hoppas på tur där.
    Jag skulle vilja ragga på krogen, men har inte vågat hittills... Vet inte riktigt hur man som tjej "raggar" på en annan tjej....

Vill ni veta mer så fråga bara...

Lycka till!

• Camilla R

Jösses.........

En fråga bara:
    VARFÖR vill man se sin man vara intim med en annan kvinna?

Visst har denna diskussion kommit upp hemma, men INGEN av oss är beredd att se den andra ha s*x med någon annan.
    Skulle jag vara tvungen att välja skulle det naturligtvis bli en man som kom in i sängkammaren, absolut INTE en kvinna till.
    (Vill ha min man för mig själv )

• Kicker

Camilla - jag skulle bli mer upprörd attse min man tillsammans med en annan man än med en kvinna.... Hihi!

• Carma

Camilla: instämmer fullständigt med dig! Skulle aldrig vilja dela min älskling med någon annan. Det finns ingen plats för en 3-e person i vårt förhållande.

• Maica

Jag kan inte ens fantisera om att ha en tjej till med för jag blir helt vansinnigt sotis! Däremot att jag själv skulle ha sex med en annan tjej det är en helt annan sak.
    Och en kille till...hmmm, ja i fantasin då, men bara om de absolut inte har sex med varandra utan bara ägnar sig åt mig!

Det utan tvekan mest vanliga i mitt fall är ändå att fantasierna rör mig och min darling utan andra inblandade.

• Charlize

Camila R

Alla har väl olika saker de tänder på, olika fantasier, och olika toleransnivå.
    Och tur är väl det...
    Så svaret på din fråga VARFÖR är väl: För att man tycker att det är tändande, spännande, mysigt, kul, härligt, lite förbjudet kanske....
    Vissa väljer att leva ut sina fantasier, vissa behåller dem som just fantasier...

Jag har inga problem med att se min man med en annan tjej, bara jag får vara med... ;)
    Däremot kan han absolut inte tänka sig att se mig med en annan man, och jag vill ju ändå inte ha en extra man i sängen...

Om du är ute efter en vild diskussion om trekanters vara eller inte, så kommer du ingen vart med mig i alla fall.
    Jag har bara svarat på en fråga jag fick från någon som är lika nyfiken som jag var...

• Charlize

Maica:
    Om du var singel hade du ju kunnat träffa ett par då ju, och levt ut din fantasi, utan att bli sotis på att de har s*x med varann..... ;)

Svar på tråden Fantasier?