• Jennifer E

Fantasier?

Med risk för att:

1. Fastna i filtret
    2. Bli ansedd som snuskhummer
    3. Folk kommer tro att jag är man

Jag och mina kompisar diskuterade "sängfanatsier" och det framkom att de flesta killarna trodde att alla tjejer fantiserar om att ha två killar. Det gjorde ingen av oss tjejer! Å andra sidan hade vi lite fel angående deras fantasier också...

Flera av oss ville snarare ha en tjej till med i bilden. Några fantiserade om mera romantik så fantasierna handlade om allt från "farligare" till snällare saker.

Vad drömmer ni om?

• Svar på tråden Fantasier?
  • Maica

Charlize- Ja, det hade varit en annan femma! Att dela någon annans partner är en sak, det är bara min som jag är så rädd om

• Camilla R

Charlize varför denna ton?

Jag är inte ute efter någon vild diskussion i ämnet, precis som du fick skriva vad du tyckte måste väl jag ha samma rättigheter!
    Orsaken till att jag frågade är ju för att jag har svårt att förstå varför man väljer att ta in en tredje part i ett förhållande (det kan ju leda till fruktansvärd svartsjuka osv.).
    Och min fråga var inte enbart riktad mot dig, det finns andra inlägg här som skriver att de gärna vill vara med om detta.

Och kicker......
    Naturligtvis skulle de i så fall ägna sig åt mig, inte åt varandra .

• Charlize

Camilla:

Tyckte inte att jag hade någon ton alls... (Inte mer än vad du själv hade i så fall... ;) ) Och jag ber om ursäkt om du tyckte det. Ville bara enkelt besvara din fråga.
    Det där med att du ville dra igång en diskussion var väl en liten reaktion på hur du formulerade dig; "Jösses......... En fråga bara:
    VARFÖR vill man se sin man vara intim med en annan kvinna?"
    men jag missuppfattade nog dina betoningar med stora bokstäver...

Självklart är det inte bra att ta in en tredje part om det finns risk att det kan uppstå svartsjuka. Jag tror (och hoppas) ändå att de som väljer att göra det är såpass säkra på sig själva och varandra att de vet att de inte kommer att bli svartsjuka. Man ska ju diskutera det noga med varann innan...

Men som jag skrev innan... Vissa vill inte leva ut sina fantasier.... För tänk om det inte blir som i fantasin alls.....

Ha en bra dag!

• Charlize

Camilla:

Tyckte inte att jag hade någon ton alls... (Inte mer än vad du själv hade i så fall... ;) ) Och jag ber om ursäkt om du tyckte det. Ville bara enkelt besvara din fråga.
    Det där med att du ville dra igång en diskussion var väl en liten reaktion på hur du formulerade dig; "Jösses......... En fråga bara:
    Men jag missuppfattade nog dina betoningar med stora bokstäver...

Självklart är det inte bra att ta in en tredje part om det finns risk att det kan uppstå svartsjuka. Jag tror (och hoppas) ändå att de som väljer att göra det är såpass säkra på sig själva och varandra att de vet att de inte kommer att bli svartsjuka. Man ska ju diskutera det noga med varann innan...

Men som jag skrev innan... Vissa vill inte leva ut sina fantasier.... För tänk om det inte blir som i fantasin alls.....

Ha en bra dag!

• Charlize

Camilla:

Men jag missuppfattade nog dina betoningar med stora bokstäver...

Ha en bra dag!

• Charlize

Det var ju inte meningen att mitt inlägg skulle komma tre gånger.......

F'låt......
  • Camilla R

Ingen risk att jag inte uppfattade vad du skrev i alla fall .

• Jennifer E

Ingen fight nu tjejer! Jag som är världens mest nyfikna flyttar upp lite!

• Charlize

jennifer E:

Hoppas du fick svar på dina frågor...

Kram
    C

• ChristiansBrud

en annan kille skulle det inte alls vara på tal om i mina fantasier eller i verkligheten. en tjej? absolut inte i verkligheten, men det har förekommit i drömmar, men inte i vaket tillstånd.
    Precis som emy är jag lite i andra tidsepoker i mina fantasier ibland.

Svar på tråden Fantasier?