• Jennifer E

Fantasier?

Med risk för att:

1. Fastna i filtret
    2. Bli ansedd som snuskhummer
    3. Folk kommer tro att jag är man

Jag och mina kompisar diskuterade "sängfanatsier" och det framkom att de flesta killarna trodde att alla tjejer fantiserar om att ha två killar. Det gjorde ingen av oss tjejer! Å andra sidan hade vi lite fel angående deras fantasier också...

Flera av oss ville snarare ha en tjej till med i bilden. Några fantiserade om mera romantik så fantasierna handlade om allt från "farligare" till snällare saker.

Vad drömmer ni om?

• Svar på tråden Fantasier?
  •  Kaya ,fd Marlie

Härom helgen blev jag och min kille erbjudna att va med i en fourway.
    Det händer rätt ofta.

Det är inte såå ovanligt.
    Jag tror att det bara är att fråa om man vill ha det eller en threeway.
    Antingen så säger folk ja eller så säger dom nej.
    Det är vanligare än man tror att folk experimenterar. (speciellt på fyllan)
    Men jag tror att det kan räcka med att bara prata om det med en tredje person, att man KANSKE ska göra det för att få "bättre " 6liv.

• hea

Mina fantasier brukar jag prova med min man och det brukar funka bra!

• Meddelande borttaget
  • citronisen

Min pojkvän har länge haft fantasier om en till man. I början skrämde det mig men nu blir även jag oerhört upphetsad av tanken. Det har gått så långt att jag tror att jag vill testa. Någon som har erfarenhet???

• Too too

Jennifer E: OK, du skriver inte för Vecko Revyn, så vilken tidning skriver du för då, för det gör du väl?

• Jennifer E

Men varför tror du det? Vart har du fått det ifrån?

I en annan tråd undrar jag lite saker till en artikel i min töntiga/okända skoltidning som såklart ej betalar mig ngt men den här tråden startade jag för längesen bara för att jag blev lite nyfiken efter en diskussion med några kompisar!

• Too too

Jennifer E: Trodde det därför att du har ett... tidningsmässigt sätt att uttrycka dig samt att du bidrar med massor av kuliga frågespalter. Skulle ju faktiskt funka alldeles utmärkt som underlag frö sjyssta artiklar av div slag.. Jag har många murvelkompisar och är väl skadad av det; trodde tom att du kanske var en av dem, men tydligen inte då. No offence!!

• Jennifer E

Det är helt lugnt! Sant det där med mina "enkättrådar" dock, de är många! det beror nog på att jag är nyfiken och att jag sitter mkt framför datorn för att jag pluggar (borde dock göra annat på datorn än att hänga här, men BT är alltid öppet i ett fönster...)!

Vet ej om jag ska ta "tidningsmässigt" som en komplimang eller tvärtom men jag väljer ändå det första för det känns bättre! Skulle dessutom jättegärna vilja jobba som journalist på en "riktig" tidning!

Har du nån kompis som behöver en krönikör/"BTmurvel" eller liknande så hojta till!

• Dea

Kan fantisera om dominans och underkastelse. Inget jag tänder på i verkligheten. Alls.

• Jennifer E

Nä, ofta fantiserar man ju om sådant man egentligen ej vill/vågar göra i verkligheten. Jag kan fantisera om tjejer men vet ej om det är ngt jag verkligen skull evilja göra när det kom till kritan...

Svar på tråden Fantasier?