• vitamoln

    London träff??

    Några London brudar som vill träffas, prata av sig och komma med tips? Jag ska gifta mig i Sverige men bor i London och är här utan mina tärnor.

  • Svar på tråden London träff??
  • applemartini

    Hej alla Londonbrudar, kul att en BT-traff ar (nastan)organiserad...jag traffas garna Lordag (eller Sondag) for en fika

    Jag gifter mig 3e Juli(med en amerikan)i Sverige, vi har bott i London snart 2 ar,har ej manga svenska kompisar sa kul att prata svenska OCH brollop

    har tidigare traffat Smulan sa jag hor om hon vill hanga me...

    Londonbrud, vitamoln och utlandsvensk, Asa Gasa och alla andra...Ska vi traffas Lordag?? Oratory? Klockan 12...vet du/ni vilken gata det ligger pa?

    sms:a eller hor av er 07834546710

    Kamelen, jag traffas garna nar du kommer tillbaka i juni

  • applemartini

    Hej alla Londonbrudar, kul att en BT-traff ar (nastan)organiserad...jag traffas garna Lordag (eller Sondag) for en fika

    Jag gifter mig 3e Juli(med en amerikan)i Sverige, vi har bott i London snart 2 ar,har ej manga svenska kompisar sa kul att prata svenska OCH brollop

    har tidigare traffat Smulan sa jag hor om hon vill hanga me...

    Londonbrud, vitamoln och utlandsvensk, Asa Gasa och alla andra...Ska vi traffas Lordag?? Oratory? Klockan 12...vet du/ni vilken gata det ligger pa?

    sms:a eller hor av er 07834546710

    Kamelen, jag traffas garna nar du kommer tillbaka i juni

  • applemartini

    Forlat, jag blev otalig nar det inte funka och tryckte pa posta inlagget massor...

  • Smulan2

    Hej på er Londonbrudar. Ja, som Applemartini sa, så har vi träffats förut. Det vore jättekul ifall vi kunde träffas några fler! Tyvärr kan inte jag på lördag för jag ska på bröllop! i Sigtuna. Så jag får väl min bröllopsranson där... kanske lite ideer som jag kan dela med mig av

    Hoppas ni får kul i alla fall och hoppas jag kan komma med någon annan gång. Jag gifter mig den 12 juni i Sverige med min engelsman.

  • Åsa Gåsa

    Kul! Nu pa lordag kl 12.00 utanfor The Oratory. Ligger pa Brompton Road i hornet till Cromwell Gardens. Se streetmap: www.streetmap.co.uk/newmap.srf&y=179070&z=1&sv=527250,179250&st=4&ar=Y&mapp=newmap.srf&searchp=newsearch.srf

    Forutom applemartini, vilka ar det som kommer nu??

  • applemartini

    Kul Asa Gasa, vi ses pa Lordag kl 12.00, och hoppas pa fler Londonbrudar!

  • utlandssvensk

    Hej!

    Nu ar jag tillbaks igen - har varit i Sverige och gjort en massa brollopsplanering och fixat och donat. Kanns urbra nu! Det mesta ar helt klart bokat, men har dock en massa sma-saker kvar och borjar stressa upp mig over sma-detaljer.

    Tyvarr tyvarr kan jag inte komma nu pa lordag sa ni far ses utan mig.
    Jag ar gravid och blir valdigt latt trott och ar just nu inne i en helt otrolig trott-period, sa jag haller mig hemma den har helgen.
    Hopas att ni far det ur-trevligt och hoppas jag kan hanga pa nasta gang!

    Smulan2 som gifter sig helgen efter mig, hur gar det for dig med all planering? Nar aker du over till Sverige?

  • Smulan2

    utlandssvensk.
    Grattis till graviditeten. Blir det innan bröllopet?
    Jag åker till sverige i morgon, men det har ingenting med mitt eget bröllop att göra, utan det är våra kompisar. När det gäller min egen planering, så åker jag inte över till Sverige innan en vecka innan bröllopet. Allting ordnas via internet. Tacka vet jag e-mailen... Det är ju lite knöligt, men det går bra i alla fall. Min mamma är tyvärr lite för dålig för att kunna ha hand om och organisera, så det enda jag egentligen fått hjälp med där är att hitta en frissa. Det har tärnan fixat. Och så har Mamma hittat bilen vi ska åka i från kyrkan. Jag känner annars att det mesta är under kontroll.
    Hur går din planering då??

  • Smulan2

    Hej igen Brudar.
    Hur har ni gjort med hindersprövningarna?? Jag har alltså TJATAT mig till att min M2B ska få identifiera sig på Svenska Ambassaden i London i stället för på skattemyndigheten i Svedala. Det tog några veckor och mitt tjatande var otroligt.... Nu har jag i alla fall fått bekräftat att ett brev gått ut från skattemyndigheten till mig, där det står att M2B ska med detta brevet identifiera sig på svenska konsulatet, som i sin tur skickar handlingarna vidare till Sverige. Skööönt!! Fast det tar tydligen 3 veckor!! att få det där certifikatet från engelska sidan!!!

  • londonbruden

    Hej igen Londonbor!

    Tyvarr kan inte jag komme i helgen. Med bara 5 veckor kvar till brollopet hinner jag inte i helgen. Har precis fatt veta att jag maste skriva Klassforestandar Utvarderingar om alla elever i min klass innan brollopet.....den har forsta veckan pa den nya terminen har varit som en shock!

    Ses garna nagon annan gang!!!!!

Svar på tråden London träff??