• vitamoln

London träff??

Några London brudar som vill träffas, prata av sig och komma med tips? Jag ska gifta mig i Sverige men bor i London och är här utan mina tärnor.

• Svar på tråden London träff??
  • Nita

Hej, Smulan2 jag kommer oxo, cycklar i fran jobbet sa jag ar dar ungefar 10 min over 18.00. Ni har traffats forut? Sa ge mig en ledtrad hur jag ska kanna i gen er.
    Jatte kul ser fram i mot i kvall.
    nita

• Åsa Gåsa

Jag kommer - ar stallet stort eller ar det latt att hitta folk man inte kanner igen...

• lillasniff

Hej. Jag (Smulan2) kommer. Jag ska bara hem med bilen forst, sa jag kommer att vara dar vid halv sju-sjusnaret. Jag ar helt svartkladd.... Blond med ganska langt stripigt har Jag har traffat Applemartini innan, sa jag kanner ju igen henne (hon ar mork, supersmal med axellangt har). Nagon annan som vill erkanna hur dom ser ut??
    Vi ses vid 18.30 - 1900 snaret da

• Nita

Hej forsoker att sta till vanster nar man kommer in igenom dorren, forsoker att fa ett bord jag ar typ 175 cm har en blakavaj och jeans halv langt sandrehar. Vi borde skaffa nejlikor he he. Ok jag ar dar 18.30.

• lillasniff

Ok Nita. Jag forsoker kolla vanster....

• Happy me

Önskar jag var i London med. Min tärna bor där. Kanske hon kan träffa er ha, ha!
    Ha det så kul!

• Åsa Gåsa

jag har svart hår, vit kappa, jeans, rosa/brun väska och icecream-skor

• applemartini

Hej Nita, Smulan2 och Asa Gasa,

Kul att traffas i Torsdags! Det far vi gora om snart

Kramar!!

• Smulan2

Applemartini, Åsa Gåsa och Nita. Det var jättekul att träffas. Hoppas vi kan göra om det snart! Men vad hände med alla andra som bodde här? Tråkigt att inte fler kunde komma. Det lät ju som om vi kunde bli så många i början. Men jag tycker inte att vi ger upp. Även om det blir som Fru, så vill jag gärna träffas snart igen. Tack ni tre i alla fall för att ni dök upp!!

• londonbruden

jag bor ju ocksa har i london. jag gifter mig pa lordag sa tyvarr sa har det blivit lite mycket den senaste tiden - det var darofr jag inte har haft tid att komma !!!

Kommer garna efter varat brollop!

Jag hoppas det blir fint vader nasta lordag!!!!

Svar på tråden London träff??