• vitamoln

London träff??

Några London brudar som vill träffas, prata av sig och komma med tips? Jag ska gifta mig i Sverige men bor i London och är här utan mina tärnor.

• Svar på tråden London träff??
  • utlandssvensk

Smulan2,
    Jag aker over till Sverige 2 veckor innan brollopet. Skulle egentligen kunna aka senare, men jag aker sa tidigt pga att jag har 2 andra brollop att ga pa, 22 och 29 maj.
    Jag kommer att vara drygt 4-5 manader gravid pa brollopet. Spannande! Klanningen ska passa har de lovat i brudklanningsaffaren.
    Det mesta ar planerat och fixat, jag sager som du - tacka vet jag emailen.

• Nita

Hej Londonbor!
    Bt traff later jatte mysigt men jag jobbar Lordagar(Buhu), nar ni traffas kan ni planera en traff nagon kvall??
    jag skulle jatte garna vilja traffas och fa se hur allt gar med era planeringar och dyligt. hjartliga hallsningar nita

• lillasniff

Hej. Nu vill jag garna veta - har ni traffats?? Eller kan jag ocksa komma ifall det blir en traff??? Jag gifter mig den 29 maj i Sollentuna.

• Smulan2

Ja, träffades ni? Nu vill jag veta!! Om inte, så kanske det finns ett annat datum på lur??? Jag var ju då på bröllop i helgen och har massa heta tips

• londonbruden

Jag kunde tyvarr inte traffas men jag vet inte om nagon annan gjorde det....

Nu borjar det narma sig med stormsteg - under 5 veckor kvar!!!! Undrar om jag har glomt nagot viktigt....

• Åsa Gåsa

Hej! Jag och applemartini träffades.

Applemartini - har du tel och namn på din tiaradesigner? Vore jättegulligt om du kunde sms:a eller lägga in det i den här tråden. Tack!

Jag vill gärna träffas igen och med er andra!! Kan inte ni som vill, föreslå datum och tid?

Själv kan jag än så länge: 28 mars-7 maj FÖRUTOM lördagen den 1 maj. Sen kan jag från den 12 maj och framåt tror jag...

• applemartini

Ja som sagt, jag och Asa Gasa traffades i Lordags, jatte trevligt att prata om lite enat och annat

Har kommer hemsidan till 'min' juvelare
    www.isabelkurtenbach.com som sagt jag alskar mina brudsmycken, och Isabel ar jattetrevlig...jag berattade for Asa Gasa att min tiara blir ett choker halsband om man vander det upp och ner..och jag fick en liten kedja till..sa att jag kan anvanda det i framtiden :)

Jag traffas garna igen och med alla andra londonbrudar...jag aker till USA pa Sondag for att planera min 'Wedding reception' dar och kan traffas 28-30 april och sen from den 12e Maj, jag me

Nagon som har en speciell tid och plats att foresla..kanske en kvall i veckan..eftersom alla inte kan Lordagar

Jag traffas garna den 13e Maj..nagonstans??!!? eller?

Och Smulan ring mig eller e-maila jag har inte ditt nummer langre och jag har nytt (se tidigare i traden), vi borde traffas typ nu..om vi ska planera "Hen party"

Nagon som ska ha ett Hen party har i London och har ideer, tips, eller vill va me och snacka om det?

• kamelen

Oj det verkar som om de flesta gifter sig innan mig! Det är goda nyheter, då kan jag få sista-minuten-tips av er alla under min stop-over innan bröllopet nalkas!
    Jag kommer som sagt till London 12/6 (herregud, jag måste verkligen ta mig för och säga upp mig i dagarna! På jobbet vet de inte ens att jag lämnar Bahrain utan tror att jag kommer ta en vecka ledigt i Aug för att åka hem och gifta mig...oops!).
    Jag har haft sån otrolig tur att jag har vunnit en £1000 spa-helg på Irland, så har bokat in mig helgen 18-20/6 ? kan behövas. Men helgen efter (=midsommarhelgen) skulle jag jättegärna ses om någon är i stan. Jag är ju dessutom ledig hela dagarna så hänger gärna under veckan oxå.
    Jag MåSTE hitta en lägenhet under de 2 veckorna så att vi har någonstans att bo när vi återvänder 9/8. Om någon hör ngt om en 1-2 bedroom lgh i £200pw-klassen inom zon 2 el 3, gimme a shout...
    Min UK mobba igen: 07961 344459 (end. Sms tills 12/6 förstås) eller email nilssonm74@hotmail.com.
    Ha det bra!
    Maria

• Nita

Hej Alla jag tycker att vi ska ha en ny traff den 13 Maj!! Det vore Jatte Kul, vadret kanse ar lite battre. Det Finns en mysig bar mitt i mot Southwark Station pa jubilie line. www.balticrestaurant.co.uk/
    Vi kan traffas och dricka coctails oppen for andra forslag. Vad sager ni?
    Kram Nita

• Smulan2

Det är en Torsdag va?! Det passar bra för mig. Mina brorsor kommer nämligen, men inte innan på fredagen den 14:e. Hoppas du menar torsdagen Jag är intresserad!!

Svar på tråden London träff??