• angel79

Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!

Eftersom att dom har stängt ner våran tråd så gör jag väl en ny då. Alla ni som bor i närheten av Märsta och ska gifta er: Välkomna! Andra också så klart!

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!
  • bellis

Fattar inte varför det inte blev under mitt nick där ovan.....? Well well..

• Clareus

Hur gör ni med musiken på festen? kommer ni att ha ett band eller gör ni egna skivor?
    // Jessica

• angel79

Vi kommer att ta med våran xbox. Den är fulladdad med musik och karaokelåtar. Det hade varit väldigt trevligt med livemusik men det var svårt att få tag i till midsommar och så är det ju väldigt dyrt också.

Taru
    Om du vill så får du jättegärna vara med och servera på mitt bröllop tillsammans med Lena. Men det är ju midsommarhelgen så du kanske har planer då. Men känn inte att du måste eller så, gör det bara om du känner för det. Kram Katta

• angel79

Nästa måndag, den 21 juni kl:19.00 så kommer jag ha ett lite möte där vi kommer att informera och sälja Aloe Vera produkter. Jag tänkte höra om det är någon som har lust att komma och lyssna?
    Kramis på er!
    P.s. Produkterna är skitbra!!! Jag använder dom själv!!!

• Mrs Gray

Hejsan allihop!

..här har ni en till Märsta bo....

hängde med i er första tråd en liten stund...sen for tiden iväg men nu hittade jag hit igen...

Gifter oss den 21/8 i husby kyrka....
    tiden går fortare än vad man tror....

• Busig

katta: jag lovar inget men ska se. min son åker till sin far på söndagen och är borta i tre veckor... kan jag få fundera på saken?

• angel79

Välkommen mrs Gray to be!
    Berätta mer om dig själv. Nyfiken på vem du är, kanske nån man känner......

Taru
    Självklart får du fundera!!!
    Känn inte att du måste för jag har ju några som ska servera. Jag tycker bara att det är bättre ju fler det är.

• Clareus

Idag hämtade jag min klänning hos sämerskan och den blev jätte bra!! är så glad.

Angel79: Gör in egna skivor? om ni gör det vad använder ni för skivor? har hör att man kan lägga upp musik på DvD skivor.
    Ska själv göra egna skivor så jag behöver lite tips!
    // Jessica

• Clareus

Välkommen hit mrs Gray to be!

• penapöna

Belllis, hur gick det med läkare???

Ragnar tar inte emot fler patienter än de som är skrivna hos honom tyvärr, däremot så finns det en ny kvinnlig läkare där som kan det vara lätt att få tag i (alltså ej Karin). De går ju tyvärr efter vart man bor vem man ska till. Efter din beskrivning antar jag att du var till Ivan. Jag kan verkligen rekommendera Peter Ohlsén, han måste man tyvärr ringa till direkt på morgonen för att få tid. Ett tips är också att gå på den öppna mottagningen till distriktssköterskan på förmiddagen (9-10) så kan de prata med läk eller fixa tid (se till att du får träffa Karin eller Tiina av sköterskorna.

Lycka till!

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!