Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!
Eftersom att dom har stängt ner våran tråd så gör jag väl en ny då. Alla ni som bor i närheten av Märsta och ska gifta er: Välkomna! Andra också så klart!
Eftersom att dom har stängt ner våran tråd så gör jag väl en ny då. Alla ni som bor i närheten av Märsta och ska gifta er: Välkomna! Andra också så klart!
tack för välkomnandet!
Jag är faktiskt "nyligen" (kännns fortfarande så) inflyttad, men iof. så var det ju för snart 2 år sedan vi flyttade hit. Uppvuxen i Knivsta men bott ganska många år av mitt liv utomlands pga min pappas jobb och även pga av "mitt val" av blivande man. Vi bor i valsta på magnegatan....är 25 år och sambo är 27.
Mannen är skotte, så det blir riktigt skottsktinspirerat bröllop med kiltar och säckpipor! Det ska bli så härligt när den dagen kommer! Väldigt mycket är gjort redan de viktiga papper som behövs för att det hela skall bli av är fixade! Tack o lov!
Vi ska vigas i Husby ärlinghundra kyrka och sedan ha middag och fest på Kristina konferens i Sigtuna- Varmt rekommenderar dem alla som tänkt tanken!!
....lite av mig.....mer kommer säkert snart igen...
/Mrs Gray to be...
Hek Mrs Gray to be
Jag heter Anna, skall gifta mig i Sigtuna med min irländare i sommar. Vi har också vår fest på Hotell Kristina!! Vad lustigt! Jag tror att det är ett engelsk svenskt par också som ska ha bröllopsfest där i sommar. När gifter ni er?
Vi bor i Dublin förresten, men min mamma bor i Sigtuna...
/Anna
Hej Slainte!
Vad lustigt! vilket roligt sammanträffande! vi gifter oss den 21 augusti.. när blir den stora dagen för er?
Hej igen,
Vi gifter oss den 7 augusti i Mariakyrkan. Hur många gäster har ni bjudit? Jag tror vi blir ca 70 st. Vi har jazzband och dj som spelar. Häftigt med säckpipor! Spelar de utanför kyrkan eller?
Hej!
Vi har ett problem vi har inte hittat någon bröllopsresa ännu, är det någon som har några fina förslag? Vart ska ni åka?
Tack på förhand
Jessica
Jessica
Vi köper vanliga CD-R skivor som vi bränner musik på. Funkar jättebra!!!
Vi kommer att åka till Turkiet på våran bröllopsresa. Det är svårt att ge några bra tips, det beror ju på lite hur mycket ni är villiga att betala. Jag skulle ju gärna ha åkt till Thailand men det är lite svårt för oss att åka bort längre än en vecka eftersom att vi har barn varannan vecka. Dominikanska republiken ska ju vara väldigt fint har jag hört.......
Jag kan rekomendera Sri Lanka om ni vill åka långt. Superfint och jätte trevligt folk. Billigt att leva också. Vi var där i november och det var kanon.
mrs gray to be...
var på magne bor du? vem vet.. vi kanske är grannar för vi bor där med...
/ busig
Busig!
Jag bor på 34:an.... har bott här sen feb-03. Vart håller du hus? Kanske är vi grannar....världen är bra liten eller hur......
mrs gray to be...
nä, inte riktigt grannar men nästan... vi bor på 56:an...