Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!
Eftersom att dom har stängt ner våran tråd så gör jag väl en ny då. Alla ni som bor i närheten av Märsta och ska gifta er: Välkomna! Andra också så klart!
Eftersom att dom har stängt ner våran tråd så gör jag väl en ny då. Alla ni som bor i närheten av Märsta och ska gifta er: Välkomna! Andra också så klart!
Halloj allihopa!
Usch, nu är det inte många dagar kvar.....
Jag har gjort klart fest- och vigselprogrammet idag. I morgon får jag tillgång till lokalen så då ska jag dit och börja ställa i ordning allt! Jag är glad att jag har så mycket att göra för då hinner man inte tänka lika mycket. Råkar man få lite tid över så börjar man tänka på allt och då blir man ju jättenervös, t.o.m. illamående!
Kram på er allihopa!
katta!!
kan du inte maila dina program så jag får se?? *nyfiken*
det är alltid kul o läsa sådana...
kram
Katta!
Det närmar sig för dig! Hur känns det?! Har visst inte varit här på vääldigt länge. Har liksom blivit så att jag hänger mer på familjeliv.. Vi lyckades ju på andra försöket, så i slutet av januari ska vi få en liten. Hur går det för er med tillverkningen? Lycka till i helgen! Kram!
Hej Angel79!
Hoppas att allt går som det ska nu dom sista dagarna, jag vet inte om du har tid att sitta här men jag har en liten fråga vad har ni för sånger i kyrkan sitter och leter och jag kan inte hitta några bra.
Det kanske finns några andra här inne som vet några bra också!
Lycka till i helgen angel79!!!
// Jessica
Taru
Jag mailar över programmet!
Lotta
Man får väl gratulera!!!!
Ville ni köpa bilen förresten?
Jessica
Låna en psalmbok och kolla lite. Är det psalmer du menar förresten?
Kram på er allihopa!
Katta
Tyvärr, vi har redan köpt en bil. Gubben gick och kärade ner sig i en mitsubichi (stavas det så?) Vi var tvugna att åka till andra änden av sverige bara för att han "måste" ha den *skratt*
Angel79
Vi är ute efter sånger inte psalmer som kan sjungas i kyrkan, har du/ ni några förslag?
// Jessica
Jessica
Vi ska ju ha "Härlig är jorden" och "I denna ljuva sommartid" fast det är ju psalmer. Är det någon som ska sjunga solo eller? Våran solist hoppade ju av typ förra veckan så vi blir utan men hon skulle sjunga "För alltid" med Sara Lövgren. Annars så är ju "Det vackraste" och "Älska mig" vanliga låtar. Det beror på lite vad ni hade tänkt er ungefär.
Hoppas att jag varit till någon hjälp....
Tack du har varit till stor hjälp, lycka till i helgen och skriv gärna och berätta hur det har gått.
Vilken kyrka gifter du dig?
Jessica
Jag gifter mig i Husby-Ärlinghundra kyrka och jag kommer absolut att berätta hur det gick, hur många gånger jag svimmade osv.....:)
Massor med grattis i förskott Katta, ni kommer att få en helt underbar dag tror jag.
Jag håller tummarna för att solen kommer att skina på er.
Kram
När var det du gifter dig angel79?
Vi gifter oss också i Husby kyrka, fast den 21/8
Mrs Gray to be...
Jag gifter mig på lördag!!!!!!!
Är så nervös idag!!!!
En av mina vänner visste tydligen vem du var, känner du till Cina (genom jobbet)?
Tackar så mycket Åsa!!!!
Tyvärr så säger dom väl att det ska bli regn i midsommar (som vanligt) men man får väl se det från den goda sidan: regnar det på bröllopsdagen så bringar det ju tur....
angel79!
Jovisst vet jag vem Cina är! att hon visste vem jag är måste betyda att hon minns min sambos efternamn ! Haha* lustigt, vad världen är liten!
Wow på lördag!!! nervöst det må jag säga!!!! Jag hoppas att du får en fantastisk dag, du och din tilltänkte!!!
Lycka till angel79 !!
Mrs Gray to be....
Tackar så mycket!!!!
Cina berättade om dig och att du skulle gifta dig med en skotte och att han skulle ha kilt på sig osv och då sa jag att det var kanske samma person som på min tråd och det var det ju. Hihi, världen är liten....
Angel 79!!!
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu är du gift, hur "känns det"??!!
Har tänkt på er idag och vad roligt att ni fick en fin dag och kväll, trots gårdagens ösregn!!
Grattis och "god fortsättning"
/Mrs Gray to be..
Angel 79
Grattis!!! hoppas att du hade en underbar dag!!!
// Jessica
Tjooohoooo!!!
Nu är jag här igen och denna gång som gift!!!
Vilken upplevelse!!!
Det var helt underbart!!!!
Jag grät, precis som jag trodde men det gick bra ändå.
Jag var helt lugn hela dagen, hos frissan och ända fram till kyrkan men sen när vi stod och väntade på att få gå in i kyrkan så kunde jag inte hålla tårarna tillbaks. Och inte blev det bättre när portarna slogs upp och alla människor ställer sig upp och tittar på en. Men det var helt underbart. Jag har fått korten från fotografen också och dom var helt underbara!!!
Vi kom hem från våran smekmånad igår kväll. Vi var i Alanya och där var det varmt kan man säga. Igår var det ca 40grader i skuggan där.....
Det var lite lägre temperatur dagarna innan, ca 33-35 grader eller nåt.
Hoppas att allt går bra för er andra med all bröllopsplanering!!!
Det låter verkligen som en helt underbar dag, GRATTIS!!! Låter som en jätte bra smekmånad fast lite varmt!
Lycka till nu som fru.
Kram Jessica