Rolig fråga, har egentligen inte tänkt så mkt på detta..
Humör:
Jag är väldigt utåtriktad, aktiv, vill hitta på saker hela tiden... Han vill mest sitta hemma vid datorn, men när jag väl föreslår något så är han oftast med på det.
Mat:
Ungefär lika smak... Jag är något kräsnare, men det sämsta är att vi har helt oliak rutiner vad gäller tider på dygnet att äta, efter fyra år i unkarlslya så äter han frukost vid tre och mat vid 22 typ och inget mer... jag är van att äta fem mål om dagen..
Djur:
Älskar djur, främst katter och hundar, är överens att vi ska en bondkatt och en golden retriver i vår framtida trea!
Inredning och hem:
Exakt lika, det är nästan äckligt, vi har köpt massor av saker likadana, insåg vi nu när vi flyttade ihop, inte nog med att vi har dubbelt av allt, allt är lika oxå! :)
Barn:
INTE ÄN! på flera flera år
Resa:
Alltid jämt och ständigt.
Som tur är! Just därför inga barn än.
Sömn:
Dessvärre är jag morgonpigg och han kvällstrött. Vi har löst det med nya hörlurar till tv:n.
Kläder.
Exakt samma smak.
Politik:
Han är röd, jag är blå, vi pratar inte om sådant helt enkelt.
Ekonomi:
Båda är väldigt sparsamma, försiktiga. Men nu sparar vi visserligen till en långresa, så nu kan vi nästan kallas snåla.
Det är ganska mkt olika, men det viktiga stämmer ändå: Att vi är likadana med pengar, samma klädstil (jag var tillsammans med en kille som hade världens fulaste smak, det gick inte alls, jag var konstant irriterad på honom), Samma syn på framtiden och förhållandet...
Kram på er alla!