• Ketronya

Sexuella Avvikelser/Fantasier?

Hejsan!
    Jag har länge funderat på om jag (och min sambo) är de enda som tänder på lite mer annorlunda sex, lite hårdare, kanske lite rollspel etc...
    Eller är det bara så att man inte vill prata om det?
    I så fall så borde detta vara ett utmärkt ställe att göra det på ;)
    Har någon pratat med sin man omm detta? Eller kanske ni redan "utövar" ....
    Vad tänder ni på? Är jag helt onormal eller finns det fler som jag??

• Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?
  • Meddelande borttaget
  • miramir

mitt inlägg fastnade i filtret, jag är nog för perv*rs för BT

• Laguna

Men prova igen... Man är ju nyfiken

• miramir

jag skrev att vi var rätt k*nky av oss och testar ofta olika platser, ställningar och rep och k*ndomer. Att vi en gång haft s*x på Wiiks slott är lite spännande, men kanske inget man berättar på BT :D

• Ketronya

Hehe...
    Vi brukar köra en hel del dirty talk, det är riktigt roligt, min sambo brukar vara dominant och jag undergiven, älskar det ;)

• miramir

det gillar jag också... Liksom att vara oskuld eller hans elev

• Laguna

Ketronya och miramir:

Det är precis det jag menar! Jag vill oxå våga!!!

• miramir

laguna: varför tror du att du inte vågar? har du varit i andra relationer där du vågat eller är du alltid blyg? Jag upplevde att jag var mycket mer rädd för sånt när jag var yngre. I mina två senaste relationer har vi vågat prata om allt möjligt i sängen. Mycket kan alltså vara en ålders-/mognadsgrej. Hur gammal är du?

Hur är din pojkvän som person, är han också blyg eller törs han säga vad han vill göra med dig/vad han vill att du gör med honom?

• Laguna

Miramir:

Jag är 28 (snart 29) han 23 (nyss fyllda).

Jag hade ett 10-årigt förhållande innan jag blev tillsammans med min nuvarande.
    Så jag har bara haft sex med 2 personer. Med min gamla så kunde jag släppa loss hur jag ville (skönt, men samtidigt var det inga jättegrejor..).

Jag och min nuvarande har haft sex i bilen, handbojer i duschen mm... Men när det kommer till att "öppna munnen" kommer spärren fram...
    Tror det är för att jag är rädd för "att göra bort mig", låta löjlig istället för sexig... Han är själv istort sett helt tyst (stönar lite... men det är allt). HAn har haft fler sexpartners än mig ska tilläggas... men mkt yngre än mig (se hans ålder).

Vi kan skoja om att jag ska gå runt och "leka" städdam med rafsset och så spinna vidare på det... Men jag vågar inte och han låter oxå det sluta vid prat.
    Så vi är nog lika blyga... Men det känns som det börjar bli mer och mer avslappnat. Men som sagt jag är nog rädd att låta löjlig.... istället för sexig.

Har du några tips ?

Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?