• Ketronya

Sexuella Avvikelser/Fantasier?

Hejsan!
    Jag har länge funderat på om jag (och min sambo) är de enda som tänder på lite mer annorlunda sex, lite hårdare, kanske lite rollspel etc...
    Eller är det bara så att man inte vill prata om det?
    I så fall så borde detta vara ett utmärkt ställe att göra det på ;)
    Har någon pratat med sin man omm detta? Eller kanske ni redan "utövar" ....
    Vad tänder ni på? Är jag helt onormal eller finns det fler som jag??

• Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?
  • Laguna

Bra Galenpanna att du håller denna tråd vid liv !

/Hanna

• blivande fru J

jag älskar att bli bunden! Väldigt spännande sätt att begränsa rörligheten på.. skulle dock aldrig våga bli bunden med någon annan än min sambo.. ingen one night stand-grej direkt ;)

• Laguna

blivande fru J:
    Jag har blivit det innan (med mitt ex).

Har nu med min sambo faktiskt använt handbojor (i duschen ). Fast bara en gång... Jag fattar egentligen inte varför vi inte gör det igen.... Det blir liksom aldrig av. Så det blir samma hela tiden...
    Just det där med att binda fast vet jag (tyvärr) att min älskling gjort med sitt ex... (Vi pratade om sånt en gång precis i början. Varför är man så dum som pratar om sånt...?) Så om jag skulle binda eller bli bunden så hade jag bara (kanske) tänkt på att han gjort det innan...
    Förlåt, tråden handlade inte alls om ex så jag ska sluta prata om det hahaha...

Ibland när vi har sex i soffan så låter vi persiennerna stå lite på glänt... Så att möjligheten finns att någon kan se oss.. Det är lite spännande .

Ser fram emot sommarsemester, då SKA jag/vi ha sex på balkongen för första gången! Min fantasi hihihi...

• blivande fru J

vi har ineg balkong eller uteplats :( Får testa stranden då...

• Laguna

Stranden har jag oxå alltid velat "testa". men har aldrig vågat eftersom det är rätt öppet... och sanden....
    Men det får kanske bli det i sommar med .

• Laguna

Tvättstugan kan rekommenderas !!

• Bebbsen05

Hmm..intresant diskussion! Jag blir lätt väääldigt k*t på ställen som är lite "förbjudna".... Så det har blivit sex både ute på krogen och på Sibyllas toalett! ;)
    Gillar även vattnet, kan helt klart rekomenderas!!

• blivande fru J

om man inte är infektionskänslig.... annars är vatten trevligt

• Laguna

Sibyllas toalett HAHAHA. Ursäkta jag skrattar men det är ju skit coolt!

Under vatten ja... På tal om det... Jag och Patrik hade sex i en swimmingpool i sommras (skithäftigt)! Där var ingen där men det var mitt på dagen så vem som helst hade kunnat komma... Men han tog mig bakifrån.

• Bebbsen05

Laguna

Jaaa, måste man så måste man ;)

Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?