• Ketronya

Sexuella Avvikelser/Fantasier?

Hejsan!
    Jag har länge funderat på om jag (och min sambo) är de enda som tänder på lite mer annorlunda sex, lite hårdare, kanske lite rollspel etc...
    Eller är det bara så att man inte vill prata om det?
    I så fall så borde detta vara ett utmärkt ställe att göra det på ;)
    Har någon pratat med sin man omm detta? Eller kanske ni redan "utövar" ....
    Vad tänder ni på? Är jag helt onormal eller finns det fler som jag??

• Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?
  • blivande fru J

Laguna: sådanan upplevelser förälänger livet ;)

• Bebbsen05

blivande fru J
    Visst gör det!
    Hmm...får se om jag har några andra "minnen" att dela med mig av...
    Jo, sambon fick sig en "trevlig stund" på parkeringen på Toyota en dag... Fortsatte sedan i skogen ;)

• Ei saa peitää

Laguna: Testa sanddynerna på Fårö. Hehe. De skyddar lite.

• Laguna

Ei saa peitää :
    Hahaha..... ja där får man väl lite skydd.

Jag bor i Helsingborg men har varit på Gotland många gånger. ÄLSKAR hela Gotland .

/Hanna

• Laguna

Jag var med om något (som jag upplevde) skrämmande när vi hade sex i bilen...

Det var vinter så det var alldeles mörkt ute... Körde till en drivingranche (golf) och parkerad i lite skymundan... När vi precis var klara (men inte hade fått på oss kläderna) så kom det en bil som körde runt vår bil liksom..
    Sen körde den rakt fram mot oss och stannade 2 cm från vår bil och lös in med värsta stålkastarljusen från bilen rakt in i min bil. Så stod dom jättelänge. Min sambo blev förbannad (men stannade i bilen).
    Det var så obehagligt liksom att precis haft sex och satt där helt naken och så lyser den bilen in i vår med helljus... MAn kände sig lite utlämnad på något sätt... Visst är det lite kul att "man kan bli påkommen" men detta kändes obehagligt..

Annars var det ju en trevlig biltur !

• Tant Pernilla

Man behöver ju inte vara på en sandstrand... På en klippa i skärgården är det väldigt trevligt... *hehe*

Jag tycker att det är spännande med lite mer "avancerad" sex, men just nu blir det så gott som inget alls för oss. Har nästan helt tappat lusten sen jag blev gravid och längtar som 17 efter att den ska komma tillbaka igen!

Personligen tycker jag att det är roligare att vara den dominanta än den undergivna... Eller "tyckte" i alla fall... Kanske har ändrat mig helt när lusten faller på igen...

• Laguna

Tant Pernilla:
    I vilken månad är du gravid i ?

/Hanna

• K.C

jag har en annan syn. fattar absolut grejen med att bli upptäkta och så, men är det ingen som tänekr på att folk aknske inte VILL SE andra ha sex? vi var ute på vårpicknick och skulle käka vår medhavda lunch vid ett par ruiner - väldigt turistigt.. då ligger det två stycken och kn*ar där. Kändes helt sjukt ofräscht och klumpig och jag kunde inte vända med cyklen och var tvungen att åka förbi dem när de gökade. Aspinsamt för alla.

• Laguna

Jag gillar nog både och... Vara dominant ibland och ibland tvärtom.
    Men känner mig fånig ibland...Måste skärpa mig och bli lite mer våglig... Men min sambo är inte så "våglig" han heller så vi är på samma nivå

• Laguna

K.C:
    Jag håller faktiskt med dig! Jag vll absolut inte se någon annan ha sex. (Hade ju inte svimmat precis men kännt mig lite besvärad..)

De "offentliga" ställena vi haft sex har liksom ingen kunnat komma (nästan..) men det har ändå varit lite öppet och offentligt.
    Typ tvättstugan på egen tid är ju ingen annan som kommer... Bilen när det är mörkt är oxå ganska säker plats (ja förutom det jag berättade lite längre upp här..). Jag skrev oxå att vi ibland har persiennerna lite öppna, men det är väl knappt någon som kollar in i vår lägenhet men det är ändå lite spännande

Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?