• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • Antonia

Skrutt, grattis du är inte dålig du!

Ja det kanske vore bättre med blandad kur än ren. Jag fuskar ju hela tiden. Ändå har jag gått ner 5kg vilket jag är glad för har ju bara hållt på 1,5v.

Men hur är det då när man kör renkur, kommer man inte in i någon ketonfas alls eftersom man blandar? Jag ska försöka köra ren kur ett tag till. Men sen är det som du säger mkt trevligare och sällskapligare att få äta lite middag.

Ser fram emot torsdagen!

• lillsmurf

tjohoo! det verkar som om det var fullt på Bernzons på torsdag och dessutom har de lagt ut ett nytt datum i febr, pratade med mamma och vi bestämde att vi går i feb istället! Så skrutt, nu blir du inte av med mig för allt i världen! Vilket innebär att jag tänker komma på torsdag! Gud vad roligt!

• Skrutthumlan

Antonia

Jätteduktigt av dig!!!!

Som jag har förstått det så går man in i ketos efter 3-4 dagar på ren kur. Börjar man då blanda in vanlig mat igen så hamnar man ur det och viktnedgången minskar. Så då får man börja om...och det är trist...jag tycker att det 3-4 första dagarna är outhärdliga så därför kör jag min egna variant...

Men du ska köra helt som du vill...

Kram

• Skrutthumlan

Va roligt Lillsmurf!!!

Ska bli kul att se dig igen!

/Skrutt

• lillsmurf

skrutt - lilla essingen var det!! vad heter hållplatsen? tänkte ta buss nr ett, precis som du sa man kan ju hoppa på nästan var som helst i stan!!

• Skrutthumlan

Hållplatsen heter Primusgatan.

Jag kommer skriva en väg beskrivning senare då det är lite svårt att förklara vägen ner till mig med alla byggen osv...

• Rydén

Hej tjejer.

Ser att ni ska ha någon träff snart igen?
    När var och hur?

Själv har jag legat sjuk länge nu. T o m varit inne på sjukhuset. Antagligen är det någon elak bakterie i magen jag har fått. Vet inte säkert ännu. Inte fått svar på proverna. Som tur är så är det inte smittsamt.

Skulle va jättekul att få träffa er igen.

• Emilia

Nämen hu... Rydén, stacakre!!

Hoppas du är på bättringsvägen, började fundera på varför du höll dig så tyst!

//Emilia

• lillsmurf

Ryden - hej tjejen! Skönt att höra att du är på benen, min syrra hade något liknande för 2-3 månader, hon låg inne med dropp i mer än tre dygn, det var också nån elak tarmbakterie! hon hade en sänka på 165 tror jag det var, den ska normalt ligga på 5, hon var verkligen tokdåligt!

Men skönt att höra att du är frisk! Ta hand om magen nu tjejen!!

• Fröken W

Jasså det är fullt på Bernzons på torsdag? Och jag som hade tänkt gå förbi idag och boka in mig... Men det är ju egentligen toppenbra, för då kan jag också hänga med till Skrutt!!!!!! Om jag får förstås...?!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!