BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Fröken W
Klart du får!!!!
desto fler desto trevligare!
Vi får knö ihop oss
/Skrutt
Hej brudar!
Jag är rätt ny här på BT men såg alla trådar och förstod det som att ni skulle träffas. FÅRB JAG VA MÈ?
Jag är också gräs änka på torsdag (och hela helgen för den delen) så jag skulle gärna komma om det inte blir för många?
Klart du får!
Välkommen!!
/Skrutt
Jag kommer (om det var mig du menade)med bil vad är det för adress och vilken tid. Kan jag ta med mig något?
Sep brud
Japp det var dig jag menade, sorry
Jag hade tänkt att fixa scones, men funderar på om det kanske vore bätte med Paj och sallad då många säkert är hungriga efter jobbet...
Vad tror du och ni andra om det?
Isåfall kan ni gärna ta med er ingredienser till sallad...ev nåt gott bröd.
Om någon är vegeterian, så kan ni väl hojta till!
Malin F...du får gärna ta med dig osten iallafall om det blir så...
Jag bor på Primusgatan 82, ligger i det nybyggda området vid vattnet på Lilla Essingen.
Lite knepigt att förklara vägen från bussen iochmed alla byggnationer runt om, men jag mailar en karta till någon som ska med så kanske ni kan mötas nånstans innan...
Ska bli kul att ses!
/Skrutt
Skrutt, vad kul det ska bli! Jag har inte träffat er på jättelänge känns det som!
Skulle du inte kunna skriva upp några ingridienser till salladen eller annat som vi behöver ha med oss, så kan man väl "anmäla" sig till det man vill ta med, så att inte alla köper samma sak?! (Vän av ordning vill gärna ha lite koll...)
Jag har inte riktigt koll på alla som kommer...
Så jag försöker skriva ner de jag kommer ihåg, lägg gärna till er om jag råkat glömma er..
Skrutthumlan
Fröker W
Sep brud
Malin F
Emlu
Brud05
Antonia
Lillsmurf
Popcorn
Usch...känner på mig att jag glömt någon...
Tack, vad trevligt det ska bli. Paj och sallad låter ju hur bra som helst.
Fröken W. Vilken bra idé med listan.
Jag jobbar i närheten av Riddarbageriet så jag kan köpa med mig bröd. Hur många blir vi på ett ungefär?
Har Ni sagt någon tid?
Vi kom nog in sammtidigt, då vet jag hur mycket bröd jag ska köpa!
tror det sas något om 18-tiden...men ni kanske kan mötas inne i stan någonstans vid den tiden och komma efter det...
Så hinner jag fixa till lite hemma
/Skrutt