• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • Popcorn

Jag blev tydligen bortglömd i lillsmurfs lista... , så här kommer en ny .

Karenina72
    Antonia
    Emilia
    Vicky2005
    lillsmurf
    Skrutthumlan
    Bridezilla
    Popcorn

• lillsmurf
    FÖRLÅT popcorn!! lovar att det aldrig ska upprepas!
  • Emilia

Peon - Välkommen! Här är alla som gifter sig i Stockholm eller utanför stockholm, eller längst ned i Sverige osv. välkomna. Bara man har någon anknytning till Stockholm kan man nog få ett bra utbyte i denna tråd tror jag.
    Så när ska ni gifta er? Och var?

Lillsmurf.... tror du missuppfattade det jag skrev, eller så skrev jag det otydligt.
    Jag kan aldrig på torsdagar då jag tränar gymnaster mellan kl.17-20 och sedan de nätter jag jobbar börjar jag vid kl.21. Så tyvärr kan jag med andra ord inte ikväll. Men alla andra dagar i veckan kan jag på eftermiddagar och kvällar fram till ca kl.20.

Hoppas ni får det trevligt och att vi kanske kan matcha in någon måndag om någon vecka att fika/gå ut och äta på.

/Emilia

• Emilia

En sak till... vad kommer era håruppsättningar + sminkningar kosta ni som får "proffs"hjälp??

Har fåt pris på 1900:- för båda av en makeupartist som jag fått kontakt med. Hon fixar även håruppsättningar för brud och fest.

//Emilia

• Popcorn

Emilia: Jag tror inte att det var ikväll det pratas om utan nästa torsdag, dvs. den 27:e .

Proffshjälpen då, tja, jag kommer nog att sköta sminket själv tror jag och ärligt talat så har jag jätteproblem med att över huvud taget hitta någon frisör! Jag har kollat med massor och antingen är de uppbokade, har semester eller vill inte (!) göra brudar (det är faktiskt några som sagt så!). Det är nog det att jag/vi ska vara i Nynäshamn som ställer till det. Tips, någon? Antonia, har du funderat?

• Skrutthumlan

Emilia

Har du möjlighet/lust att komma efter gymnastträningen nästa torsdag så vore det jätte kul!

/Skrutt

• lillsmurf

Jag har bokat in håruppsättning och make för 1700.- det tycker jag är ett kanonpris! Funderade på björn axen men de tar (för en topstylist) 3000 samt make upp 800, det skulle sluta på 3800 kronor å då snackar vi inte deras bästa utan då hade det hamnat på 4800 kronor, och helt ärligt, jag har svårt att tänka mig att de kan vara så överlägset mycket bättre än alla andra så att det är befogat med deras priser!

• Popcorn

Lillsmurf - var har du bokat?

• lillsmurf

Oj! Det glömde jag! Tjejerna på Puder!! Västmannagatan i Stockholm

• lillsmurf

Popcorn - det finns ju en tjej som heter Emma Nors, kolla hennes hemsida hon kommer hem till dig för en kostnad av 200 kronor inom stockholmsområdet! Dock osäker om hon räknar nynäshamn som stockholmsområdet! Hon tar 1500 för bara hår! 800 för bara make och 2000 om man bokar båda!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!