• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • Antonia

Emilia, jag förstår vad du menar, jag är oxå lite i en "svacka". Men det blir så i periodvis, att man är mer eller mindre effektiv, det är ju viktigt att man tycker det är roligt.

Efter julen har jag haft som första prio att bli klar med renovering och fixning med lägenheten, sen får det blir bröllopsplanering igen...

Längtar till jag träffar er som kan komma imorgon!

Kram!

• Skrutthumlan

Ska vi ses på coffeehouse by george imorrn klockan 18 då?

/Skrutt

• lillsmurf

Skrutthumlan - Låter bra! Du menar den på Hamngatan va? Mitt emot NK!

• MalinF

Mittemot NK? Hm, jag har nog missat det Coffeehouset helt! Men jag ska nog hitta dit i alla fall! :) Ska till naprapaten halv 5, får se hur mörbultad jag är efter det...*pust*

• Skrutthumlan

japp, det är den mittimot NK, mellan apoteket och föreningssparbanken...

Vi ses!!

/Skrutt

• Antonia

Låter finemang det!

Skrutt, var det inte du som provat cambridge? Skulle vilja få en del tips av dig isf, vart man kan köpa det och vad man ska tänka på. Vill verkligen gå ner i vikt nu efter nyår! Kul att träffa dig imorgon!

Kram

• Skrutthumlan

Antonia

Visste var det jag som provat cambridge

Jag har några soppor kvar som jag ska försöka motivera mig till att äta...
    men mat är ju sååå gott
    Vi kan prata om det imorrn..

MalinF

Jag har gjort färdigt dina smycken, jag tar med mig dom imorrn.

Kram Skrutt

• MalinF

Toppen Skrutt, vad glad jag blir!! :)
    Ses ikväll då!!

:) MalinF

• mrsbasse

Hej tjejer!

Skulle jättegärna vilja hänga på nån gång men har haft så oootroligt mycket på sistonde.. Bor lite utanför stan o gifter mig o 4 veckor!! AAh! Har nog börjat fatta det nu. Kan inte ikväll heller. Jobbar då.. :( Visst va det kl 18?

Men ha så roligt o lycka till med allt! Får se om jag hinner hänga på nån träff innan bröllopet.. vore kul!

Kramisar!!

• lillsmurf

Hej tjejer! Vet inte om ni hinner se det här innan träffen ikväll, men i vilket fall som helst så kan jag inte följa med ikväll vilket känns tråkigt, men älsklingen har blivit sjuk där hemma och jag känner att jag vill hem till honom så fort jag slutar jobbet!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!