BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vi var och tittade på sjöfartshuset ikväll. Det var väldigt fint och vi tyckte om stälelt. Men... om det är fint väder ute känns det lite tokigt. Vi hade planerat ett vinterbröllop först och då hade det vart perfekt nu känns det konstigt att inte kunna gå utanför dörrarna på hela kvällen. Om folk ska röka cigarr (vilket jag tänkte :))blir det att alla måste ut på gatan på skeppsbron!
Hoppas ni har det trevligt :)
Hur var träffen?? *nyfiken*
Haft en fruktansvär dag själv... Hemma vid 8:30 från jobbet imorse, la mig vid 9, vaknade vid 16:10, middag, sedan byta om och starta gympalektionen vid 17:00... sedan var det gymnastik till 20 för att byta om igen och svicha iväg till jobbet som började 21! Huu... sånna här dagar är inte kul!
Men sedan har jag kollat runt lte på nätet nu under natten... det får upp humöret lite i alla fall.
Hoppas kvällen var kul och inspererande!
//Emilia
Jag missar visst alla träffar
Hoppas det snart blir en till.
Är det någon av er som ska till bröllopsmässan på grand hotell i helgen?
Jag ska antagligen dit.
Tyvärr verkar det som om sambon måste jobba så då får jag kidnappa syrran och mor min
Rydén
Jag och sambon tänkte åka dit, lite inspiration måste man ju få =)
Hej tjejer! Tack för en jättetrevlig kväll igår, och ett extra tack till dig skruttis som höll dina dörrar öppna för oss galna brudar! Ser fram emot nästa träff!
Ryden! Vi ska på bröllopsmässan i helgen på lördagen, det var nästan alla som var med på träffen som skulle på bröllopsmässan antingen lördagen eller söndagen, så vi lär ju springa på varandra där!
Tack för senast, vad trevligt. Vad fint ni bor skrutthumlan! Jag som är ny här på BT fick verkligen otroligt många ideér. Det kommer att bli panduro i helgen....
Bridezilla, nu kom jag på vad "dottern" heter...lillakisse. Hoppas nu bara att det löser sig med presten.
Tack själva!
Det var verkligen jätte trevligt, tiden bara sprang iväg
Vi ska på bröllopsmässan på söndag!
/Skrutt
Good morning girlies!
Tack skrutt och alla för en jätterolig kväll. Som vanligt känns det snopet att klockan går så fort och man har inte hunnit prata med en bråkdel känns det som. Men det var många nya ansikten och väldigt kul att få träffa och lära känna er lite.
Emlu; gick direkt in på nätet och kollade in sidorna jag fick av dig, herrgården ser så mysig ut, min m2b var oxå nyfiken så nästa gång vi ska neråt så ska vi titta till kyrkan och herrgården tänkte vi. :) Fotografen verkar oxå jättebra ju!
Sep brud; kul att du fick inspiration av oss, på något sätt känns det alltid som man blir mkt mer sugen att planera efter en träff för då får man mer inspiration och planeringsandan tillbaka.
Emilia; stackars dig, vilken dag! Hoppas du får lugnare och skönare i helgen!
Vi bestämde att på söndag kl 13 ska vi mötas upp vid ingången till mässan på grand hotell, alltså där biljetterna köps. Så om det är fler som vill haka på så vore det jättekul, vore då bra och veta det här så man kan vänta in alla...
Än så länge ska följande haka på:
(hojta om jag glömt någon)
Antonia
Brud05
Skrutthumlan
Emlu
Sorry sen tog det stopp, har för mig att det var fler men jag är inte säker på vilka det var och om det var bestämt så snälla skriv till fler på listan.. om det är någon jag glömt...
Annars önskar jag er en trevlig dag, hörs senare!
Kram kram!