BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Ojoj, jag kan inte den 7:e (obligatorisk föreläsning i fysiologi) och den 9:e är också bokad. Och sedan gifter jag mig veckan därpå ju...hjälp, det är ju snaaart! Hur gick det till? ;)
Oj oj, vad många tider :)
Jag tänkte försöka mig på att smyga med på ett hörn den här gången men ända datumet jag kan är den 9 (av de hittills föreslagna). Vad händer flickor? Kan ni bestämma er *ler*
Jag kan även den 9 feb, för mig spelar det ingen roll, vilket som!
Vi håller på och undersöker vår bröllopsresa till Seychellerna, vi har haft ett möte med tjejerna på Limetravel och idag ska vi till afro-caribien för ett möte! Ska bli så kul, tänk att äntligen få bocka av den biten med resa! Ska bli så underbart, (resan alltså)
Jag skulle bli jätte glad om det blev den 9:e!
9:e är ingen bra dag för mig alls, då är det en mkt romanstik dag för oss så en dagen kommer jag att tillbringa med min älzkling!!!!
Jösses vad många alternativ! Jag kan i alla fall både på måndagen, tisdagen, onsdagen och torsdagen. Jag överlämnar till någon annan att utse sig till träffsamordnare...
Någon som vågar sig på att bestämma?
Varför inte köra två träffar då? En den 8 och en den 9 så kan man gå den dagen man kan alternativt båda om man känner för det!!
Gillar din idé lillsmurf för jag är så sugen på att träffa er, för nu har jag missat några på slutet så jag vill verkligen höra hur det går för er...
Helt ok med mig... de som kan den 8/2, men ej den 9/2 träffas då. De som kan den 9/2, men ej den 8/2 träffas 9/2. De som kan båda dagarna och vill träffas båda dagarna kommer på båda träffarna så klart!!
8/2:
MalinF
skratt-maja
Popcorn (?)
lillsmurf (?)
Ryden
9/2:
annaglitter
lillsmurf (?)
Sep brud
Emilia
Popcorn (?)
Fler som kan och vill träffas någon av dagarna? HAr säkert glömt skriva upp någon. de med frågetecken bakom är de som kan och ev. vill träffas båda dagarna. Tips på fika/middagsställen (gärna rökfria så alla kan vara med)??
Emlu - skulle du vilja maila mig schemat också? tycker det är såå knepigt att få en bra översikt. brudenemilia@ hotmail.com
//Emilia - som köpte lite material för att testa göra inbjudningar m.m.
Jag har egentligen lite svårt båda dagarna, men det är möjligt att jag kan styra om i almanackan. Jag håller det öppet tills vidare...