• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • skratt-maja

shalimar: tack för uppdateringen, hör att det verkligen gårr framåt för er också...
    För oss har det rullar på den senaste veckorna så det känns så skönt att man kan beta av saker.

mer detaljer får vi ta om vi ses nästa vecka!

• lillsmurf

Min älskling blir nog lite ledsen om jag är borta båda dagarna så jag väljer att komma på en träff, uppdaterar listan!

8/2:
    MalinF
    skratt-maja
    Popcorn (?)
    Ryden

9/2:
    annaglitter
    lillsmurf
    Sep brud
    Emilia
    Popcorn (?)

• Emilia

Vart ska vi ta fikan/middagen då?

/Emilia

• lillsmurf

Skulle du direkt till jobbet Emilia? I så fall kan vi ju ta något ställe som ligger bra till för dig så du kan ta dig med bussen sen?!?!?!

• Popcorn

Jag ska nog också begränsa mig till en träff - i alla fall som jag kan lova att komma till (vem vet, jag kanske dyker upp på båda ändå... ). Vilken dag ska det då bli... hmmm, svårt. Med tanke på hur det ser ut på jobbet så blir nog onsdagen bäst trots allt. Så får det bli trots att jag vill se er andra också!

8/2:
    MalinF
    skratt-maja
    Ryden

9/2:
    annaglitter
    lillsmurf
    Sep brud
    Emilia
    Popcorn

• lillsmurf

Åååååååååååhh! Jag håller på att spricka!! Vi bokade just vår bröllopsresa!! Ville bara skriva av mig lite, vet inte vad jag ska ta vägen, hur ska jag kunna vänta nästan sju månader på bröllopet och vår underbara resa!!

• Rydén

Jag är tyvärr upptagen den 8/2 och det är möjligt att jag inte kan komma den 9 heller. Ska försöka komma för jag vill verkligen träffa er.

Uppdaterar listan:

8/2:
    MalinF
    skratt-maja

9/2:
    annaglitter
    lillsmurf
    Sep brud
    Emilia
    Popcorn
    Rydén (kanske)

• lillsmurf

Är det någon "BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!" brud här inne just nu?

• Sep brud

lillsmurf, gud vad spännande! Vad och vart blev det? GRATTIS, skönt att kunna bocka av...

Vad kul, det verkar som om det blir den 9:e. Jag håller med lillsmurf, vart jobbar du Emilia?

• lillsmurf

Det blev SEYCHELLERNA!!!! kanon först fyra nätter på ett ställe och sen ytterligare 11 nätter på ett annat ställe! Första fyra nätter är på ett ställe där det bara finns fyra "rum" för att vi ska få vara absolut i fred! Sen flyttar vi till ett "lyxigt" ställe, även det väldigt avskilt men med lite fler "rum" där vi bara ska gotta oss och ha det bra, och ta en del dagsutflykter till en del andra öar! Ska bli helt underbart!!! Så lycklig!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!