BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
God kväll Antonia!
Kul att det är fler än jag som är här inne vid denna tiden på dygnet. Man blir ju lite smått beroende av detta forumet...
Antonia- kan du maila till min privata mail istället har inte tillgång till jobbmailen hemma. Jag har: emmaskogstrom@hotmail.com
Så kanske jag kan svara på dina frågor redan nu.
Sov gott!
Emlu, Ja idag är man online lite sent... har mailat samma mail till din hotmail, skulle bli jätteglad om du kunde svara på det du vet och gärna mer tips.
va sjutton, mitt mail är borttaget?! Hur kunde det ske? Tråkigt.
Det är för långt för att återge ju, får man inte lämna ut mailen eller? Det har ju gått bra innan?
Jag är såå glad idag! Har äntligen beställt klänning, den år såå fin. Var och provade den för tredje gången idag så nu blir man till och med igenkänd i butikerna.. Det blev en Nixa 411 men den gör sej inte rättvis på Nixas hemsida. Har även beställt ring, gjorde ett riktigt klipp idag, butiken hade 20% rabatt och så var de redan billiga från början. Kostar endast 3700:- de ska göra enligt en Engelbert ring som jag gillar och den kostar 20000:-. Lite skillnad...
Antonia- jag tror att ditt inlägg fösvann eftersom ditt mailadress slutar på se
Vi ses väl imorgon du brudar...
Antonia- you`ve got mail.
Köpt klänning och nu hänger den hemma hos mamma och pappa...
Blev Sincerity 3026 som jag nämde tidigare... hade tänkt mig Ivory/Rum från början, men provade en med bara Ivory och fastnade för den! Får se om jag ändrar mig senare, men nu har jag i alla fall denna vackra klänning i min ägo och en sak mindre att tänka på inför bröllopsdagen!
Någon som har bild/länk på snygg upphägning av släpet??
Ska imorgon leta papper hos Matton m.fl. till inbjudan osv.
Hoppas alla hade en trevlig helg!
/Emilia
Emilia: Kul med klänningen - den är jättefin!
Vi måste ordna med en ny träff snart när du kan vara med, för det var så länge sedan jag/vi såg dig!
Jag har också köpt klänning idag
Det blev en Maggie Sottero, Avril, så himla fin!!!
Hittade den på en annons här på BT för några dagar sen och idag åkte jag och mamma till Upsala och slog till...
Det känns kanon!
/Skrutt
Skruttis, din klänning är också jättefin (gillar MS starkt även om det inte blev någon sådan för mig!) och den såg ut att passa dig perfekt i stilen.
Tänk att det finns så många fina klänningar som ändå ser så olika ut!En av mina favoriter bland oss i "vårt gäng" är dock Lillsmurfs (förutom min egen så klart ). Och du Lillsmurf - du har rätt i att det är vackrare i verkligheten än på bild.
Hej tjejer.
Hur tyckte ni mässan var?
Ska ni på bröllopsmässan i älvsjö i februari?
Jag blev så himla sugen på att köpa stämplar efter att jag kommit hem från mässan, så det blir nog panduro för mig idag.
Imorgon ska jag och sambon antagligen åka och titta på en lokal.
Av bilderna vi sett så ser den väldigt fräsch ut men man måste ju liksom se den i verkligheten.
Hoppas jag får chansen att träffa er snart.
Lillsmurf
Vad heter din modell på klänningen?
/Skrutt