• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • skratt-maja

hej på er!
    tänkte bara berätta att även min träff igår, den med skräddaren, gick mkt bra! Nu har han mätt och mätt och vi har diskuterat igenom alla möjliga saker så nu är det bara att dra igång... Natruligtvi var tyget jag skulle ha slut så det dröjer lite innan han kan börja tillklippandet, men det är ju i alla fall igång!!!
    Berättar mer på nästa träff..

• Fröken W

Hej alla
    Tack för senast, skrutt! Vad fint ni bor och vad kul det var att träffa all igen!

Antonia, jag håller med, man blir verkligen sugen på att planera efter såna här tillställningar! Hoppas man får ÄNNU mer inspiration imorgon på mässan!

Popcorn, jag kom just på att jag skulle maila dig. Det kommer strax!

• karenina72

Hej!

Kände mig som vanligt helt uppfylld av allt bröllopsprat när jag kom hem igår, alltid lika inspirerande att träffa er.

Emlu - Jag äter gärna lunch med dig någon dag. Jag har flexibla arbetstider så för mig är det inte problem att ta en långlunch. Kanske vill sep brud som jobbar i samma hus hänga med?

Sep brud - det var inga problem att ta sig hem resten av vägen. Jag fick tag i min m2b så han kom och hämtade mig vid busshållsplatsen.

• Sep brud

Grand på söndag!
    Det är en visning 12:30, hur länge håller den på? Är den slut träffar jag gärna er vid ingången.

karenina72 nästa gång får du ringa killen så att han står och väntar....

Jag träffas mer än gärna över en lunch, säg bara när och var!

• lillsmurf

Funderar på att ev haka på er tjejer på söndagen till mässan även om jag ska dit på lördagen! För älsklingen skall iväg och repa!

• Bridezilla ; )

Tack för i går tjejer, alltid lika trevlig och ett extar stort tack till dig Skrutt som fixade allt.

Jag och min m2b kommer troligtvis också att dyka upp på söndag.

Sepbrud
    Vad var det för övernattning ni fixat till era gäster på Sandhamn? Visst var det ganska billigt?

Popcorn
    Vi får nog lägga ner din flaskpostidé. Blir lite dyrt med porto när vi har många långväga gäster. Men idéen var super bra.

• Sep brud

Jag har nu varit och köpt en "scrap book", gräsanka som jag är hela helgen ska jag nu sätta verk i alla de fina ideér jag fick från er igår. Jag är imponerad av alla era fina inbjudningskort & tillhörande

Antonia, jag är så imponerad av alla dina stämpel varianter, vad pysslig du är. Det var verkligen jätte fint, den där håruppsättningen vi tittade på, jag har för mig att det stod ngt om den i en text nedanför. Har försökt att leta efter ngt liknande på nätet min inte lyckats hitta ngt. Det kanske står vilken salong?

Bridezilla ; ) Pratade precis med lillkissens mamma. Jag blev livrädd för att vi inte ska få ut ngn präst. Hon tipsade om ett par så jag ringde dem men inget svar. Skulle återkomma på tisdag. Vad heter den präst ni bokat?
    När det gäller boendet så har vi lite olika alternativ att välja mellan, ett billigt:150:- per person men är jätte enkelt, ingen frukost, men vi tänkte ha en gemensam brunch dagen efter så det behövs inte riktigt....
    ett lite "lyxigare": 1200:- för ett dubbelrum på Sand hotell, inkl brunch
    samt seglarhotellet: 1395:- för ett dubbelrum inkl frukost.

• Emlu

Åhh så kul det var o träffa alla igår! Och tuuusen tack till Skruttis som var värdinna och hade fixat med god paj dessutom.

Man får verkligen många bra ideér och blir så planeringssugen...min sambo blev nog lite trött på mej igår när jag inte kunde sluta babbla...

Antonia: va bra att ni gillade Asa, bara maila mej så skickar jag priser och annan info oxå.

Karenina och Sep brud, va bra då måste vi bestämma en lunch nästa vecka. Vi kan maila, jag har: emma.skogstrom@hm.com

Vad kul o träffas på söndag igen, hur gör ni andra, ska era blivande följa med. Jag tar nog med en kompis som var sugen.

Trevlig helg!
    Kram Emma

• Bridezilla ; )

Sep brud

Prästen vi bokat fick jag tips om av Skrutthumlan. Hon är aktiv i Matteus församling och tar 1700:- + resa för att viga oss. Vi har bara prel. bokat henne då hon inte visste när hon hade semester.

Vad är det för boende som koster 150 ? Vi skall också ha en gemensam frukost för alla gästerna - så vi vill bara ha ett billigt boende, dom kommer ju bara att vara (sova) där i några timmar.

Vet du om Sand Hotell har någon hemsida - hittar inte.

Du kan väl maila mig på VicktoriaN@hotmail.com

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!