BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Tog mig friheten att uppdatera
8/2:
MalinF
skratt-maja
Skrutt-Humlan
9/2:
annaglitter
lillsmurf
Sep brud
Emilia
Popcorn
Rydén (kanske)
Betsy05
Skrutt-Humlan
Enda anledningen att jag skriver mitt i natten är ju för att jag jobbar natt!! Annars skulle jag aldrig orka vara uppe då!
/Emilia
Emilia, aha, det är klart...
På lördag ska vi ut till Sandhamn för att göra klart allt med Lökholmen, de olika hotellen, kyrkan, catering, båten, blommorna. Ja nästan allt, det ska verkligen bli spännande, sedan ska jag sätta mig och pyssla lite i pärmen så att även jag har några tips att komma med... Kan ju inte bara "ta" av er andra ambitiösa brudar
Vart hamnar vi den 9:e? Sätt upp mig som ett "kanske" på listan!
8/2:
MalinF
skratt-maja
Skrutt-Humlan
9/2:
annaglitter
lillsmurf
Sep brud
Emilia
Popcorn
Rydén (kanske)
Betsy05
Skrutt-Humlan
Shalimar (kanske)
Hej allihopa :)
Är det någon av er som varit på Pärlshoppens kurs? Jag lurar lite på att gå den men tänkte höra först om det är någon som kan rekommendera/avråda den.
/Peon
Peon: Jag har inte varit på kursen men av oss i denna tråd är det två som gör mycket smycken, både åt oss själva och till försäljning - det är jag och Skrutthumlan. Kom på nästa träff vet jag så kan du få en massa tips!
Vilken typ av smycken/vilken teknik är du mest intresserad av?
Popcorn:
Jag har inte funderat så mycket kring det än, läste bara om kursen och tyckte det verkade så himla kul. Dessutom behöver jag en ny hobby (och visar det sig att man dessutom kan tjäna pengar är det ju fantastiskt :) ). Är "allmän-kreativ" och får ofta höra att jag har bra känsla för färg och form. Dessutom älskar jag glitter :p
Hej!
Jag är hos frisören den 8:e...men fikar gärna efter det. Ska vara där klockan 16, ska tona och klippa...skulle tippa på att det kan ta cirka 2 timmar. Fika efter det?
Matställe med bra pris centralt inför 9/2?
Någon måste ju ha tips? Jag brukar sällan äta ute (tyvärr ) så det brukar mest bli snabbmat när man är hemmifrån.
/Emilia